דף הבית » אנציקלופדיה » איך יודעים כמה סוללה יש ב-AirPods?

איך יודעים כמה סוללה יש ב-AirPods?

איך יודעים כמה סוללה יש ב-AirPods?

מה הם AirPods?

AirPods הן אוזניות אלחוטיות שנוצרו על ידי אפל. הם מתוכננים להיות קלים, נוחים וקלים לשימוש. AirPods מגיעים עם נרתיק טעינה שניתן להשתמש בו כדי להטעין את האוזניות כאשר הסוללה מתרוקנת. AirPods פופולריים בקרב משתמשי אפל בגלל הנוחות וקלות השימוש שלהם.

כיצד לבדוק את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך

הדרך הקלה ביותר לבדוק את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך היא לפתוח את מארז הטעינה ולהסתכל על נורית ה-LED. נורית ה-LED תהיה ירוקה, צהובה או אדומה, בהתאם לכמות הטעינה שנותרה ב-AirPods. ירוק פירושו שה-AirPods טעונים במלואם. צהוב אומר של-AirPods נותרה טעינה של בין 50-100%. אדום אומר של-AirPods נותרו פחות מ-50% טעינה. אתה יכול גם לבדוק את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך על ידי חיבורם לאייפון או לאייפד. לאחר החיבור, פתח את אפליקציית ההגדרות ובחר "Bluetooth". תראה רשימה של כל מכשירי ה-Bluetooth המחוברים למכשיר שלך. בחר את ה-AirPods שלך ותראה את חיי הסוללה של כל AirPod.

כיצד למקסם את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך

ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי למקסם את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך. ראשית, ודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של iOS. אפל משחררת באופן קבוע עדכונים ל-iOS הכוללים שיפורים לחיי הסוללה של AirPods. שנית, כבה את התכונה "היי סירי". תכונה זו מאפשרת לך להפעיל את Siri על ידי אמירת "היי Siri", אך היא גם משתמשת בכוח סוללה רב. שלישית, כבה את התכונה "זיהוי אוזניים אוטומטי". תכונה זו מאפשרת ל-AirPods שלך לזהות מתי הם באוזניים שלך ולהשהות ולהשמיע מוזיקה באופן אוטומטי. עם זאת, תכונה זו גם משתמשת בכוח סוללה רב. לבסוף, ודא שאינך משתמש ב-AirPods שלך בווליום גבוה. האזנה למוזיקה בעוצמה גבוהה יכולה להפחית משמעותית את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך.

טיפים לטעינת ה-AirPods שלך

בעת טעינת ה-AirPods, ודא שאתה משתמש במארז הטעינה המקורי. זה יבטיח שה-AirPods שלך ייטענו במהירות וביעילות. כמו כן, ודא שאתה משתמש במטען הנכון. יש לטעון את AirPods עם מתאם מתח USB של 5W. לבסוף, ודא שאינך משתמש ב- AirPods שלך בזמן שהם נטענים. זה יכול לגרום לסוללה להתחמם יתר על המידה ולהפחית את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך.

סיכום

לדעת כמה חיי סוללה נותרו ב-AirPods שלך חשובה כדי להבטיח שתמיד תוכל להאזין למוזיקה האהובה עליך. על ידי ביצוע העצות המפורטות לעיל, תוכל למקסם את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך ולהבטיח שלעולם לא ייגמר לך החשמל. למידע נוסף על AirPods, עיין בסרטון YouTube זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן