דף הבית » TOP10 » איך לדעת אם האוגר שלך בהריון

איך לדעת אם האוגר שלך בהריון

איך לדעת אם האוגר שלך בהריון

סימני הריון אצל אוגרים

אוגרים הם חיות קטנות ופרוותיות שהופכות חיות מחמד נהדרות. קל יחסית לטפל בהם ויכול להיות מהנה מאוד לצפייה. אבל אם יש לך אוגר נקבה, אולי אתה תוהה אם היא בהריון. הכרת סימני ההריון אצל אוגרים יכולה לעזור לך לקבוע אם חיית המחמד שלך מצפה.

סימנים פיזיים של הריון

אחד הסימנים הראשונים להריון אצל אוגרים הוא שינוי בגודל. אוגר בהריון יתחיל להיות גדול יותר והבטן שלה תהיה מעוגלת יותר. היא עשויה גם להתחיל להיראות קצת יותר כבדה. סימן פיזי נוסף להריון אצל אוגרים הוא שינוי בפטמות שלה. הפטמות שלה יהפכו גדולים ובולטות יותר. זה סימן לכך שהיא מתכוננת להאכיל את התינוקות שלה.

סימנים התנהגותיים של הריון

בנוסף לסימנים הפיזיים, ישנם גם סימנים התנהגותיים של הריון אצל אוגרים. אוגר בהריון עשוי להיות אגרסיבי וטריטוריאלי יותר. היא עשויה גם להתחיל לאגור מזון ולבנות קנים.

התנהגות קינון

התנהגות קינון היא סימן נפוץ להריון אצל אוגרים. היא תתחיל לאסוף חומרים כמו מצעים, נייר ובדים כדי לבנות קן לתינוקות שלה. היא עשויה גם להתחיל לסדר מחדש את הכלוב שלה ולהפוך אותו לנוח יותר עבורה ועבור התינוקות שלה.

אגירת מזון

סימן נוסף להריון אצל אוגרים הוא אגירת מזון. היא עלולה להתחיל לאסוף מזון ולאחסן אותו בקן שלה. זה סימן לכך שהיא מתכוננת לבואם של התינוקות שלה.

אבחון הריון אצל אוגרים

אם אתה חושד שהאוגר שלך בהריון, הדרך הטובה ביותר לאשר זאת היא לקחת אותה לווטרינר. הוטרינר יכול לבצע בדיקה גופנית ולקחת דגימת דם כדי לאשר את ההריון.

מה לעשות אם האוגר שלך בהריון

אם האוגר שלך בהריון, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להתכונן להגעת התינוקות שלה. ודא שהכלוב שלה נקי ונוח. ספק לה הרבה מזון ומים. וודא שיש לה הרבה מצעים וחומרי קינון.

סיכום

הכרת סימני ההריון אצל אוגרים יכולה לעזור לך לקבוע אם חיית המחמד שלך מצפה. הסימנים הפיזיים כוללים שינוי בגודל ובפטמות, בעוד שסימנים התנהגותיים כוללים קינון ואגירת מזון. אם אתה חושד שהאוגר שלך בהריון, קח אותה לווטרינר לבדיקה גופנית ובדיקת דם. ברגע שאתה יודע שהיא בהריון, וודא שהכלוב שלה נקי ונוח וספק לה הרבה מזון ומים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן