דף הבית » המלצות הצוות » איך לדעת אם מישהו עוקב אחריך בפייסבוק

איך לדעת אם מישהו עוקב אחריך בפייסבוק

איך לדעת אם מישהו עוקב אחריך בפייסבוק

מה זה אומר לעקוב אחר מישהו בפייסבוק?

לפייסבוק יש תכונה המאפשרת למשתמשים לעקוב אחר משתמשים אחרים. כאשר אתה עוקב אחר מישהו, אתה תראה את הפוסטים שלו בפיד החדשות שלך. אתה יכול לעקוב אחר אדם, דף או קבוצה. מעקב אחר מישהו בפייסבוק שונה מלהיות חברים שלו. כאשר אתה חבר של מישהו, אתה יכול לראות את הפוסטים שלו והוא יכול לראות את שלך. כשאתה עוקב אחר מישהו, הוא לא יכול לראות את הפוסטים שלך אלא אם אתה גם חבר שלו.

איך לדעת אם מישהו עוקב אחריך בפייסבוק

אם אתה רוצה לדעת אם מישהו עוקב אחריך בפייסבוק, יש כמה דרכים לגלות זאת. הדרך הראשונה היא להסתכל על רשימת העוקבים שלך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "עוקבים". זה יראה לך רשימה של אנשים שעוקבים אחריך. דרך נוספת לדעת אם מישהו עוקב אחריך היא להסתכל בדף הפרופיל שלו. אם הם עוקבים אחריך, יהיה כפתור "עקוב" בדף הפרופיל שלהם. אם הם לא עוקבים אחריך, על הכפתור יהיה כתוב "עקוב בחזרה". לבסוף, אתה יכול גם להסתכל על התגובות והלייקים על הפוסטים שלך. אם מישהו עוקב אחריך, סביר להניח שהוא יגיב על הפוסטים שלך או יאהב אותם.

כיצד להגן על הפרטיות שלך בפייסבוק

אם אתה מודאג שמישהו עוקב אחריך בפייסבוק, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להגן על הפרטיות שלך. הצעד הראשון הוא לוודא שהפרופיל שלך מוגדר כפרטי. המשמעות היא שרק החברים שלך יכולים לראות את הפוסטים והתמונות שלך. אתה יכול גם להתאים את הגדרות הפרטיות שלך כדי לשלוט מי יכול לעקוב אחריך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "הגדרות". משם, אתה יכול לבחור מי יכול לעקוב אחריך ומי יכול לראות את הפוסטים שלך. לבסוף, אתה יכול גם לחסום אנשים מלעקוב אחריך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל של האדם ולחץ על כפתור "חסום". זה ימנע מהם לראות את הפוסטים שלך או לעקוב אחריך. לדעת אם מישהו עוקב אחריך בפייסבוק יכול להיות מועיל בהגנה על הפרטיות שלך. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, אתה יכול לוודא שרק האנשים שאתה רוצה לראות את הפוסטים שלך יכולים לעשות זאת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן