דף הבית » בינג’ » איך לדעת אם שצו הוא מעורב או גזעי

איך לדעת אם שצו הוא מעורב או גזעי

איך לדעת אם שצו הוא מעורב או גזעי

מה זה שיצו?

שיצו הוא הכלאה בין שי צו לפודל. גזע היברידי זה ידוע באינטליגנציה, בנאמנות ובטבע החיבה שלו. ה-Shitzo הוא בחירה פופולרית עבור משפחות המחפשות בן לוויה קטן, היפואלרגני ודל נשירה.

איך לדעת אם שצו הוא מעורב או גזעי

מראה חיצוני

הדרך הברורה ביותר לדעת אם שיצו הוא מעורב או גזעי היא לפי המראה שלו. לשיצו גזעי יהיה מראה מובחן, עם פרווה ארוכה ומשיי ופנים דמוי דובי. המעיל יהיה שחור ולבן, חום ולבן, או שילוב של שניהם. העיניים יהיו כהות והלוע יהיה קצר ומרובע.

טֶמפֶּרָמֶנט

הטמפרמנט של שיצו יכול גם להוות אינדיקציה לשאלה האם הוא מעורב או גזעי. שיצו גזעי יהיה נאמן, אינטליגנטי ומלא חיבה. הם יהיו להוטים לרצות ויתקשרו במהירות עם בעליהם. הם גם יהיו ידידותיים ויוצאים עם זרים.

בְּרִיאוּת

בריאותו של שיצו יכולה גם להוות אינדיקטור טוב אם הוא מעורב או גזעי. לשיצו גזעי יהיו פחות בעיות בריאותיות מזן מעורב. הם יהיו פחות מועדים למחלות גנטיות כגון דיספלזיה של מפרק הירך ולוקסציה של הפיקה. הם גם יהיו פחות אלרגיות ובעיות עור.

בדיקת DNA

הדרך המדויקת ביותר לדעת אם שיצו מעורב או גזעי היא על ידי בדיקת DNA. ניתן לעשות זאת בבית או במרפאה וטרינרית. הבדיקה תנתח את ה-DNA של הכלב ותקבע את הרכב הגזע שלו. זה יספק תשובה מדויקת אם השיצו מעורב או גזעי.

סיכום

קביעה אם שיצו הוא מעורב או גזעי יכולה להיות קשה, אבל זה אפשרי. על ידי התבוננות במראה הכלב, מזגו ובריאותו, כמו גם בדיקת DNA, ניתן לקבל תשובה מדויקת. הכרת הגזע של השיצו שלך יכולה לעזור לך לספק את הטיפול הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלך. כדי ללמוד עוד על Shitzos, אתה יכול לבדוק את YouTube או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן