דף הבית » בינג’ » איך לדעת את גודלו של זין לפי הידיים

איך לדעת את גודלו של זין לפי הידיים

איך לדעת את גודלו של זין לפי הידיים

איך לדעת את גודלו של זין לפי הידיים

תרנגולים מגיעים בכל הצורות והגדלים, ויכול להיות קשה לדעת את גודל הזין רק על ידי הסתכלות עליו. עם זאת, יש דרך לדעת את גודל הזין לפי הידיים. שיטה זו מבוססת על העובדה שניתן להשתמש בגודל ידיו של גבר כדי להעריך את גודל הזין שלו.

מתאם גודל יד-זין

המתאם בין גודל ידיו של גבר לגודל הזין שלו נחקר במשך שנים רבות. מחקרים מצאו שיש מתאם חזק בין גודל ידיו של גבר לגודל הזין שלו. מתאם זה מבוסס על העובדה שגודל ידיו של גבר קשור לגודל איבר מינו.

כיצד למדוד את גודל ידיו של גבר

ניתן למדוד את גודל ידיו של גבר באמצעות סרגל או סרט מדידה. כדי למדוד את גודל ידיו של גבר, מדדו את אורך ידו מקצה האצבע האמצעית ועד לבסיס פרק כף היד. מדידה זו תיתן לך גודל משוער של ידיו של גבר.

כיצד להשתמש במתאם גודל יד-זין

לאחר שמדדת את גודל הידיים של גבר, תוכל להשתמש בקורלציה של גודל הזין כדי להעריך את גודל הזין שלו. המתאם קובע שגודל ידיו של אדם קשור לגודל הזין שלו. לכן, אם לאדם יש ידיים גדולות, סביר להניח שיש לו זין גדול. לעומת זאת, אם לגבר יש ידיים קטנות, סביר להניח שיש לו זין קטן.

השוואה מהירה

גודל ידיים גודל זין
קָטָן קָטָן
בינוני בינוני
גָדוֹל גָדוֹל

סיכום

לסיכום, ניתן להשתמש בגודל ידיו של גבר כדי להעריך את גודל הזין שלו. שיטה זו מבוססת על העובדה שגודל ידיו של גבר קשור לגודל איבר מינו. לכן, אם לאדם יש ידיים גדולות, סביר להניח שיש לו זין גדול. לעומת זאת, אם לגבר יש ידיים קטנות, סביר להניח שיש לו זין קטן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן