דף הבית » בחירות הגולשים » איך לדעת בוודאות אם את בהריון

איך לדעת בוודאות אם את בהריון

איך לדעת בוודאות אם את בהריון

סימנים ותסמינים של הריון

אם את חושבת שאת בהריון, חשוב שתהיי מודעת לסימנים והתסמינים של ההריון. סימנים ותסמינים נפוצים של הריון כוללים:

  • הפסדת מחזור
  • בחילה והקאה
  • עייפות
  • הטלת שתן תכופה
  • רגישות בחזה
  • תשוקה לאוכל
  • שינויים במצב הרוח

חשוב לציין שלא כל הנשים חוות את אותם תסמינים, וחלק מהנשים עשויות שלא לחוות תסמינים כלל.

מתי לעשות בדיקת הריון

אם את חושבת שאת בהריון, חשוב לבצע בדיקת הריון כדי לאשר את ההיריון. רוב בדיקות ההריון הביתיות מדויקות אם נלקחות לאחר מחזור החודשי. חשוב לעקוב בקפידה אחר ההוראות שעל האריזה.

סוגי בדיקות הריון

ישנם שני סוגים של בדיקות הריון: בדיקות שתן ובדיקות דם. בדיקות שתן הן הסוג הנפוץ ביותר של בדיקת הריון והן זמינות ללא מרשם במרבית בתי המרקחת. בדיקות שתן בדרך כלל מדויקות אם נלקחות לאחר הפסקת המחזור. בדיקות דם מדויקות יותר מבדיקות שתן ויכולות לזהות הריון מוקדם יותר. בדיקות דם נעשות בדרך כלל במשרד רופא.

למה לצפות מבדיקת הריון

כשתבצעי בדיקת הריון תקבלי תוצאה חיובית או שלילית. תוצאה חיובית פירושה שאת בהריון, ותוצאה שלילית פירושה שאת לא בהריון. חשוב לזכור שתוצאה חיובית לא בהכרח אומרת שאת בהריון ותוצאה שלילית לא בהכרח אומרת שאת לא בהריון. אם אתה מקבל תוצאה חיובית, חשוב לעקוב עם הרופא שלך לבדיקות נוספות.

אישור הריון עם רופא

אם קיבלת תוצאה חיובית בבדיקת הריון ביתית, חשוב לפנות לרופא שלך לבדיקות נוספות. הרופא שלך יוכל לאשר את ההיריון שלך באמצעות בדיקה גופנית ובדיקות אחרות. ייתכן שהרופא שלך יוכל גם לומר לך עד כמה אתה נמצא בהריון.

סיכום

אם את חושבת שאת בהריון, חשוב לבצע בדיקת הריון כדי לאשר את ההיריון. בדיקות שתן בדרך כלל מדויקות אם נלקחות לאחר הפסקת המחזור. אם אתה מקבל תוצאה חיובית, חשוב לעקוב עם הרופא שלך לבדיקות נוספות. הרופא שלך יוכל לאשר את ההיריון שלך באמצעות בדיקה גופנית ובדיקות אחרות. לדעת בוודאות אם אתה בהריון חשוב לבריאות שלך ולבריאות התינוק שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן