דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

2023-06-26 07:05:00+02:00

מה זה פרוברה?

פרורה היא צורה סינתטית של פרוגסטרון, הורמון שעוזר לווסת את המחזור החודשי. הוא משמש לטיפול במגוון של בעיות מחזור, כולל מחזור לא סדיר, דימום כבד ואמנוריאה (היעדר מחזור). פרוורה משמשת גם לטיפול באנדומטריוזיס, מצב שבו הרקמה שמצפה את הרחם גדלה מחוץ לרחם.

איך פרוורה עובדת?

פרוברה פועלת על ידי הגדלת כמות הפרוגסטרון בגוף. זה עוזר לווסת את המחזור החודשי ויכול לעזור להפחית דימומים כבדים ובעיות ווסת אחרות. פרוברה גם עוזרת להפחית את הסימפטומים של אנדומטריוזיס.

כמה זמן לוקח לפרוברה לעבוד?

בדרך כלל לוקח כ-7-10 ימים עד לפרוברה להתחיל לעבוד. לאחר נטילת פרוורה, רוב הנשים יתחילו לחוות מחזור חודשי סדיר תוך 1-2 חודשים.

כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

רוב הנשים יקבלו מחזור תוך 1-2 חודשים לאחר נטילת פרוורה. עם זאת, זה יכול לקחת עד 6 חודשים עד שחלק מהנשים יקבלו מחזור לאחר נטילת פרוברה.

מה עליך לעשות אם לא קיבלת מחזור לאחר נטילת פרוברה?

אם אינך מקבל מחזור לאחר נטילת פרוורה, חשוב לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך עשוי להמליץ על טיפולים או תרופות אחרות כדי לעזור לווסת את המחזור החודשי שלך.

מהן תופעות הלוואי של פרוורה?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של פרוורה כוללות: בחילות, כאבי ראש, רגישות בחזה, נפיחות ועלייה במשקל. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול: דיכאון, חרדה, סחרחורת ושינויים בחשק המיני.

סיכום

פרוברה היא צורה סינתטית של פרוגסטרון המשמשת לטיפול במגוון בעיות מחזור. זה בדרך כלל לוקח בערך 7-10 ימים לפרוברה להתחיל לעבוד ורוב הנשים יקבלו מחזור תוך 1-2 חודשים מיום נטילת פרוברה. עם זאת, זה יכול לקחת עד 6 חודשים עד שחלק מהנשים יקבלו מחזור לאחר נטילת פרוברה. אם אינך מקבל מחזור לאחר נטילת פרוורה, חשוב לדבר עם הרופא שלך. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של פרוורה כוללות בחילות, כאבי ראש, רגישות בחזה, נפיחות ועלייה במשקל. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה וצפה בסרטונים על Provera ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן