דף הבית » אנציקלופדיה » איך לדעת מי מתקשר בעילום שם באייפון

איך לדעת מי מתקשר בעילום שם באייפון

איך לדעת מי מתקשר בעילום שם באייפון

מהו מתקשר אנונימי?

מתקשר אנונימי הוא מישהו שמתקשר לטלפון שלך מבלי לחשוף את זהותו. זה יכול להיות איש טלמרקטינג, רמאי או מישהו שמנסה להסתיר את זהותו מסיבה אחרת. זה יכול להיות קשה לדעת מי מתקשר אליך כשהם אנונימיים, אבל יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לזהות אותם.

כיצד לזהות מתקשר אנונימי באייפון

1. השתמש בבדיקת טלפון הפוכה

אחת הדרכים הטובות ביותר לזהות מתקשר אנונימי היא להשתמש בשירות חיפוש טלפון הפוך. שירותים אלו מאפשרים לך להזין מספר טלפון ולקבל מידע על המתקשר, כגון שמו, כתובתו ופרטים נוספים ליצירת קשר. ישנם הרבה שירותים חינמיים ותשלום זמינים, כך שאתה יכול לבחור את אחד המתאים ביותר לצרכים שלך.

2. השתמש באפליקציית חסימת שיחות

דרך נוספת לזהות מתקשר אנונימי היא להשתמש באפליקציית חסימת שיחות. אפליקציות אלה מאפשרות לך לחסום שיחות ממספרים ספציפיים, או אפילו קידומת שלמים. זו יכולה להיות דרך מצוינת להגן על עצמך מפני שיחות לא רצויות, ויכולה גם לעזור לך לזהות מתקשרים אנונימיים.

3. השתמש במזהה מתקשר

אם הפעלת זיהוי מתקשר באייפון שלך, תוכל להשתמש בו כדי לזהות מתקשרים אנונימיים. כאשר מישהו מתקשר אליך, מזהה המתקשר יציג את שם המתקשר ומספרו. זו יכולה להיות דרך מצוינת לזהות מתקשרים אנונימיים, כל עוד המתקשר לא חסם את מספרם.

כיצד להגן על עצמך מפני מתקשרים אנונימיים

1. השתמש באפליקציית חסימת שיחות

כפי שהוזכר לעיל, שימוש באפליקציית חסימת שיחות יכולה להיות דרך מצוינת להגן על עצמך מפני שיחות לא רצויות. אתה יכול לחסום מספרים ספציפיים, או אפילו אזורי חיוג שלמים, כך שאתה יכול להיות בטוח שלא תקבל שיחות לא רצויות.

2. אל תענה למספרים לא ידועים

אם אינך מזהה את המספר של שיחה נכנסת, עדיף לתת לו לעבור לתא הקולי. בדרך זו, לא תמסור מידע אישי למתקשר אנונימי.

3. אל תמסור מידע אישי

אם אתה עונה לשיחה לא ידועה, לעולם אל תמסור מידע אישי. זה כולל את שמך, כתובתך, מספר כרטיס האשראי שלך או כל מידע רגיש אחר.

4. דווח על שיחות חשודות

אם אתה מקבל שיחה חשודה, חשוב לדווח על כך לרשויות אכיפת החוק המקומיות שלך. זה יכול לעזור להגן עליך ואחרים מפני הונאות פוטנציאליות או הונאה.

על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל להגן על עצמך מפני מתקשרים אנונימיים ולזהות אותם במידת הצורך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן