דף הבית » אנציקלופדיה » כיצד להסתיר הודעות בוואטסאפ

כיצד להסתיר הודעות בוואטסאפ

2023-06-15 01:08:00+02:00

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות, תמונות, סרטונים ומדיה אחרת. הוא זמין עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד, ומשמש מיליוני אנשים ברחבי העולם. עם הממשק הקל לשימוש וההצפנה המאובטחת שלו, זוהי דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה.

כיצד להסתיר הודעות בוואטסאפ

אם אתה רוצה לשמור את ההודעות שלך פרטיות, ישנן מספר דרכים להסתיר אותן בוואטסאפ. הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר לשמור על הודעות נסתרות:

הסתר צ'אטים

אחת הדרכים הקלות ביותר להסתיר הודעות בוואטסאפ היא להסתיר צ'אטים בודדים. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט שברצונך להסתיר ולאחר מכן הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. מהתפריט, בחר "הסתר צ'אט" ואשר. הצ'אט יוסתר מרשימת הצ'אט הראשית שלך, אך עדיין תוכל לגשת אליו על ידי הקשה על האפשרות "צ'אטים בארכיון" בתפריט הראשי.

הסתר מדיה

אם ברצונך להסתיר תמונות, סרטונים או מדיה אחרת מצ'אט, תוכל לעשות זאת על ידי הקשה על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה של הצ'אט, ולאחר מכן בחירה ב"הסתר מדיה". פעולה זו תסתיר את כל המדיה מהצ'אט, אך אתה עדיין יכול להציג אותה על ידי הקשה על האפשרות "מדיה נסתרת" בתפריט הראשי.

הסתר הודעות

אם אינך רוצה לקבל הודעה כאשר אתה מקבל הודעה מצ'אט מסוים, תוכל להסתיר את ההתראות. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט ולאחר מכן הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. מהתפריט, בחר "הסתר התראות" ואשר. לא תקבל עוד התראות על הודעות מהצ'אט הזה, אבל אתה עדיין יכול להציג אותן על ידי הקשה על האפשרות "הודעות נסתרות" בתפריט הראשי.

הסתר עדכוני סטטוס

אם אינך רוצה לראות עדכוני סטטוס מצ'אט מסוים, תוכל להסתיר אותם. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט ולאחר מכן הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. מהתפריט, בחר "הסתר עדכוני סטטוס" ואשר. לא תראה עוד עדכוני סטטוס מהצ'אט הזה, אבל אתה עדיין יכול לראות אותם על ידי הקשה על האפשרות "עדכוני סטטוס נסתרים" בתפריט הראשי.

הסתר תמונות פרופיל

אם אינך רוצה לראות תמונות פרופיל מצ'אט מסוים, תוכל להסתיר אותן. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט ולאחר מכן הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. מהתפריט, בחר "הסתר תמונות פרופיל" ואשר. לא תראה עוד תמונות פרופיל מהצ'אט הזה, אבל אתה עדיין יכול לצפות בהן על ידי הקשה על האפשרות "תמונות פרופיל נסתרות" בתפריט הראשי.

הסתר נראה לאחרונה

אם אינך רוצה להראות מתי נראית לאחרונה בוואטסאפ, תוכל להסתיר זאת. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט ולאחר מכן הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. מהתפריט, בחר "הסתר נראה לאחרונה" ואשר. לא תראה יותר מתי נראית לאחרונה בוואטסאפ, אבל אתה עדיין יכול לצפות בו על ידי הקשה על האפשרות "נראה אחרון מוסתר" בתפריט הראשי.

הסתר אישורי קריאה

אם אינך רוצה להראות כאשר קראת הודעה, תוכל להסתיר אותה. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט ולאחר מכן הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. מהתפריט, בחר "הסתר אישורי קריאה" ואשר. לא תראה יותר כשקראת הודעה, אבל אתה עדיין יכול להציג אותה על ידי הקשה על האפשרות "אישורי קריאה נסתרים" בתפריט הראשי.

הסתר סטטוס ההקלדה

אם אינך רוצה להראות כשאתה מקליד הודעה, תוכל להסתיר אותה. כדי לעשות זאת, פתח את הצ'אט ולאחר מכן הקש על שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. מהתפריט, בחר "הסתר סטטוס הקלדה" ואשר. לא תראה עוד כשאתה מקליד הודעה, אבל אתה עדיין יכול להציג אותה על ידי הקשה על האפשרות "סטטוס הקלדה מוסתר" בתפריט הראשי.

סיכום

הסתרת הודעות בוואטסאפ היא דרך מצוינת לשמור על פרטיות ההודעות שלך. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, תוכל להסתיר בקלות צ'אטים, מדיה, התראות, עדכוני סטטוס, תמונות פרופיל, נראות אחרונות, אישורי קריאה וסטטוס ההקלדה. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה אולצפות במדריכים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן