דף הבית » TOP10 » איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

2023-06-08 16:42:00+02:00

מה זה טיוטה?

טיוטה היא מסמך שנשמר במצב לא גמור. זה יכול לשמש כדי לשמור עבודה בתהליך, או כדי לאחסן רעיונות שאולי תרצה לחזור אליהם מאוחר יותר. בפייסבוק משתמשים בטיוטות לשמירת פוסטים שאתם עובדים עליהם, אך עדיין לא פרסמתם.

איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

הטיוטה של פוסט נשמרת באותו מקום כמו הפוסט עצמו. כאשר אתה יוצר פוסט, אתה יכול לשמור אותו כטיוטה על ידי לחיצה על כפתור "שמור טיוטה". זה ישמור את הפוסט באותו מקום כמו הפוסט עצמו. כדי למצוא את הטיוטה, עבור ללשונית "פוסטים" בדף הפייסבוק שלך. כאן תראה רשימה של כל הפוסטים שיצרת. בראש הרשימה, תראה לשונית "טיוטות". לחיצה על לשונית זו תציג לך את כל הטיוטות ששמרת.

כיצד לגשת לטיוטה

לאחר שמצאת את הטיוטה, תוכל לגשת אליה על ידי לחיצה על כפתור "ערוך". זה יפתח את הטיוטה באותו חלון כמו הפוסט עצמו. לאחר מכן תוכל לבצע כל שינוי שתרצה בטיוטה, ולשמור אותה שוב כטיוטה.

כיצד לפרסם את הטיוטה

לאחר שתסיים לערוך את הטיוטה, תוכל לפרסם אותה על ידי לחיצה על כפתור "פרסם". זה יפרסם את הטיוטה לעמוד הפייסבוק שלך, והיא תהיה גלויה לכל העוקבים שלך.

טיפים לכתיבת טיוטה טובה

בעת כתיבת טיוטה, חשוב לוודא שהיא כתובה היטב ומושכת. הנה כמה טיפים לכתיבת טיוטה טובה:

  • שמור את זה תמציתי – וודא שהפוסט שלך קצר ולעניין.
  • השתמש בתמונות – הוספת תמונות לפוסט שלך יכולה לעזור להפוך אותו למושך יותר מבחינה ויזואלית.
  • כלול קריאה לפעולה – הקפד לכלול קריאה לפעולה בפוסט שלך, כמו לבקש מהקוראים להגיב או לשתף את הפוסט.
  • הגהה – הקפד לקרוא את הפוסט שלך לפני פרסומו כדי לוודא שהוא נקי משגיאות.

סיכום

טיוטות הן דרך מצוינת לשמור את העבודה בתהליך, או לאחסן רעיונות שאולי תרצו לחזור אליהם מאוחר יותר. בפייסבוק, טיוטות נשמרות באותו מקום כמו הפוסט עצמו. כדי למצוא את הטיוטה, עבור ללשונית "פוסטים" בדף הפייסבוק שלך ולחץ על הכרטיסייה "טיוטות". לאחר שמצאת את הטיוטה, תוכל לגשת אליה על ידי לחיצה על כפתור "ערוך". לאחר שתסיים לערוך את הטיוטה, תוכל לפרסם אותה על ידי לחיצה על כפתור "פרסם". בעת כתיבת טיוטה, חשוב לוודא שהיא כתובה היטב ומושכת. לטיפים נוספים לכתיבת טיוטה טובה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן