דף הבית » מומלץ בהקדם » כיצד לבחור את הקונדום הנכון

כיצד לבחור את הקונדום הנכון

כיצד לבחור את הקונדום הנכון

מה כדאי לקחת בחשבון בבחירת קונדום

כשזה מגיע לבחירת הקונדום הנכון, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, אתה רוצה לוודא שהקונדום הוא בגודל המתאים לך. קטן מדי וזה לא יתאים כמו שצריך, גדול מדי וזה עלול להחליק. אתם גם רוצים לוודא שהקונדום עשוי מחומר שנוח לכם איתו. לטקס הוא החומר הנפוץ ביותר, אך ישנם גם קונדומים מפוליאוריתן וקונדומים מעור טלה. הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא צורת הקונדום. חלק מהקונדומים נועדו להתאים בנוחות סביב הפין, בעוד שאחרים נועדו להיות מרווחים יותר. אולי כדאי לשקול גם את המרקם של הקונדום. חלק מהקונדומים מצולעים או בעלי מרקמים אחרים שיכולים להגביר את ההנאה לשני בני הזוג. לבסוף, אתה רוצה לוודא שהקונדום משומן. זה עוזר להפחית את החיכוך ולהפוך את החוויה לנוחה יותר. ניתן גם להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים עם קונדומים כדי להגביר את ההנאה ולהפחית את הסיכון לשבירה.

איפה קונים קונדומים

קונדומים זמינים ברוב בתי המרקחת, הסופרמרקטים וחנויות הנוחות. אתה יכול גם לקנות אותם באינטרנט. בעת רכישת קונדומים באינטרנט, הקפד לבדוק את תאריך התפוגה ולקרוא את הביקורות כדי לוודא שאתה מקבל מוצר איכותי.

סוגי קונדומים

קיימים מספר סוגים של קונדומים. הסוג הנפוץ ביותר הוא קונדום הלטקס המסורתי. קונדומים אלו נועדו להתאים היטב את הפין והם יעילים במניעת הריון והתפשטות של זיהומים המועברים במגע מיני. קונדום פוליאוריתן הם אפשרות נוספת. קונדומים אלו דקים יותר מקונדום לטקס ויש להם סיכוי נמוך יותר לגרום לתגובות אלרגיות. הם גם עמידים יותר בפני שבירה. קונדומים מעור כבש מיוצרים ממעיים של כבשים ויעילים במניעת הריון. עם זאת, הם אינם מגנים מפני זיהומים המועברים במגע מיני.

כיצד להשתמש בקונדום

שימוש נכון בקונדום חיוני כדי שיהיה יעיל. לפני שמרכיבים את הקונדום, הקפידו לבדוק את תאריך התפוגה ולבדוק אם יש סימני נזק. כאשר שמים את הקונדום, הקפידו לצבוט את הקצה כדי להשאיר מקום לזרע ולגלגל אותו עד לבסיס הפין. לאחר שפיכה, החזק את בסיס הקונדום תוך כדי משיכה החוצה כדי למנוע שפיכת זרע. חשוב גם להשתמש בקונדום חדש לכל מפגש מיני. זה עוזר להפחית את הסיכון לשבירה ולהתפשטות של זיהומים המועברים במגע מיני.

סיכום

בחירת הקונדום הנכון היא חלק חשוב ממין בטוח. הקפד לשקול את הגודל, החומר, הצורה והסיכה של הקונדום לפני ביצוע הרכישה. קונדומים זמינים ברוב בתי המרקחת, הסופרמרקטים וחנויות הנוחות, כמו גם באינטרנט. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן