דף הבית » מאמרים » איך לדעת אם קונדום נקרע?

איך לדעת אם קונדום נקרע?

איך לדעת אם קונדום נקרע?

מה זה קונדום?

קונדום הוא חתיכה דקה ונמתחת של לטקס, פוליאוריטן או פוליאיזופרן הנלבשת על הפין במהלך קיום יחסי מין. זה נועד למנוע הריון והתפשטות של זיהומים המועברים במגע מיני (STIs). קונדומים הם הצורה היעילה ביותר של אמצעי מניעה בשימוש נכון ועקבי.

איך לדעת אם קונדום נקרע

חשוב לבדוק את הקונדומים שלך עבור כל סימני נזק לפני השימוש. אם אתה מבחין בקרעים, חורים או נזק אחר, אל תשתמש בקונדום. הנה כמה טיפים כיצד לבדוק אם הקונדום נקרע:

בדיקה ויזואלית

הצעד הראשון הוא בדיקה ויזואלית של הקונדום עבור כל סימני נזק. חפש קרעים, חורים או סימני שחיקה אחרים. אם אתה מבחין באחד מאלה, אל תשתמש בקונדום.

להרגיש נזק

השלב הבא הוא להרגיש את הקונדום עבור כל סימני נזק. העבירו בעדינות את האצבעות על פני הקונדום. אם אתה מרגיש בליטות, גושים או אי סדרים אחרים, אל תשתמש בקונדום.

בדוק אם יש בועות אוויר

השלב האחרון הוא לבדוק אם יש בועות אוויר. החזיקו את הקונדום אל האור וחפשו בועות אוויר. אם אתה רואה בועות אוויר, אל תשתמש בקונדום.

כיצד למנוע קרעים בקונדום

ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע קריעת קונדומים. הנה כמה עצות:

השתמש בגודל הנכון

ודא שאתה משתמש בקונדום בגודל הנכון עבור הפין שלך. אם הקונדום מהודק מדי, הוא עלול להיקרע בקלות רבה יותר.

בדוק אם יש נזק

בדוק תמיד את הקונדום לאיתור סימני נזק לפני השימוש. אם אתה מבחין בקרעים, חורים או נזק אחר, אל תשתמש בקונדום.

השתמש בחומר סיכה

שימוש בחומר סיכה יכול לעזור להפחית את החיכוך ולמנוע את קריעת הקונדום. הקפידו להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים, שכן חומרי סיכה על בסיס שמן עלולים להזיק לקונדום.

אחסן כמו שצריך

הקפידו לאחסן קונדומים במקום קריר ויבש. חום ולחות עלולים לגרום לקונדום להתקלקל ולהפוך להיות נוטה יותר להיקרע.

סיכום

חשוב לבדוק את הקונדומים שלך עבור כל סימני נזק לפני השימוש. אם אתה מבחין בקרעים, חורים או נזק אחר, אל תשתמש בקונדום. ישנם גם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע קריעת קונדומים, כגון שימוש בגודל הנכון, בדיקת נזקים, שימוש בחומרי סיכה ואחסון נכון. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן