דף הבית » להעביר את הזמן » כיצד להכיר את הפלטפורמה של אתר?

כיצד להכיר את הפלטפורמה של אתר?

כיצד להכיר את הפלטפורמה של אתר?

מהי פלטפורמת אתרים?

פלטפורמת אתר היא התוכנה המניעה את האתר. זהו הבסיס לאתר והוא אחראי על המראה, התחושה והפונקציונליות של האתר. זוהי הטכנולוגיה הבסיסית שמאפשרת לבנות, לארח ולנהל אתר אינטרנט. ישנם סוגים רבים ושונים של פלטפורמות אתרים, כל אחת עם סט תכונות ויכולות משלה.

כיצד לזהות פלטפורמת אתר

זיהוי פלטפורמת אתר יכולה להיות משימה מסובכת, אך ישנן מספר שיטות שיכולות לעזור לך לקבוע על איזו פלטפורמה אתר בנוי.

1. עיין בקוד המקור של האתר

קוד המקור של אתר אינטרנט יכול לספק מידע רב על הפלטפורמה שעליה הוא בנוי. כדי להציג את קוד המקור של אתר אינטרנט, לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני בכל מקום בדף ובחר "הצג מקור עמוד" או "הצג מקור". זה יפתח את קוד ה-HTML של האתר, שבו ניתן להשתמש כדי לזהות את הפלטפורמה. חפש מילות מפתח כגון "WordPress", "Joomla" או "Drupal" כדי לקבוע את הפלטפורמה.

2. בדוק את הכותרת התחתונה של האתר

אתרים רבים יכללו כותרת תחתונה המכילה מידע על הפלטפורמה עליה הם בנויים. בדרך כלל ניתן למצוא מידע זה בתחתית העמוד. חפש ביטויים כגון "מופעל על ידי וורדפרס" או "נבנה עם ג'ומלה" כדי לקבוע את הפלטפורמה.

3. השתמש בכלי זיהוי פלטפורמה

ישנם מספר כלים מקוונים שניתן להשתמש בהם כדי לזהות את הפלטפורמה של אתר אינטרנט. כלים אלה פועלים על ידי סריקת קוד המקור של האתר וחיפוש אחר מילות מפתח ספציפיות. כמה מכלי זיהוי הפלטפורמה הפופולריים ביותר כוללים Wappalyzer, BuiltWith ו-WhatCMS.

סיכום

זיהוי פלטפורמת אתר יכולה להיות משימה מסובכת, אך ישנן מספר שיטות שיכולות לעזור לך לקבוע על איזו פלטפורמה אתר בנוי. על ידי התבוננות בקוד המקור של האתר, בדיקת הכותרת התחתונה של האתר או שימוש בכלי זיהוי פלטפורמה, תוכל לזהות בקלות את הפלטפורמה של כל אתר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן