דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אחרי החזרת עוברים אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?

כמה זמן אחרי החזרת עוברים אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?

2023-06-26 05:45:00+02:00

מהי החזרת עוברים?

החזרת עוברים היא תהליך המשמש בטיפולי הפריה חוץ גופית (IVF). זהו תהליך של הוצאת ביציות מהשחלות של האישה והפרייתן בזרע במעבדה. הביציות המופרות, או העוברים, מועברות לאחר מכן חזרה לרחמה של האישה בתקווה להגיע להריון מוצלח.

כמה זמן אחרי החזרת עוברים אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?

התשובה הקצרה היא שניתן לעשות בדיקת הריון ביתית כשבועיים לאחר החזרת העובר. עם זאת, חשוב להבין שייתכן שתוצאות בדיקת הריון ביתית אינן מדויקות. הסיבה לכך היא שההורמונים המשמשים לאיתור הריון בבדיקת הריון ביתית לא תמיד נמצאים בגוף מיד לאחר החזרת העוברים . יכול לקחת עד שבועיים עד שההורמונים מגיעים לרמות ניתנות לזיהוי בגוף.

למה לצפות מבדיקת הריון ביתית לאחר החזרת עוברים

אם תבצע בדיקת הריון ביתית לאחר החזרת העובר, אתה עלול לקבל תוצאה שלילית כוזבת. משמעות הדבר היא שהבדיקה תראה שאינך בהריון, למרות שאולי כן. חשוב להבין שתוצאה שלילית כוזבת אינה אומרת שהעברת העובר לא הצליחה. זה פשוט אומר שההורמונים בגוף שלך עדיין לא הגיעו לרמות ניתנות לזיהוי.

מתי לעשות בדיקת הריון ביתית לאחר החזרת עוברים

אם את מתכננת לבצע בדיקת הריון ביתית לאחר החזרת עוברים, עדיף להמתין לפחות שבועיים. זה ייתן לגוף שלך מספיק זמן לייצר את ההורמונים הדרושים כדי שהבדיקה תהיה מדויקת. כמו כן, חשוב לזכור שבדיקות הריון ביתיות אינן תמיד מדויקות. אם קיבלת תוצאה שלילית, עדיף להמתין מספר ימים ולבצע בדיקה נוספת. אם התוצאה עדיין שלילית, עדיף לפנות לרופא שלך לבדיקות נוספות.

למה לצפות מבדיקת דם לאחר החזרת עוברים

אם אתם מחפשים תוצאה מדויקת יותר, עדיף לבצע בדיקת דם לאחר החזרת העובר. סוג בדיקה זה רגיש יותר מבדיקת הריון ביתית ויכול לזהות הורמוני הריון ברמות נמוכות יותר. ניתן לבצע את בדיקת הדם כבר שבעה ימים לאחר החזרת העובר. עם זאת, חשוב לציין כי ייתכן שהתוצאות לא יהיו מדויקות עד שבועיים לפחות לאחר העברת העובר.

למה לצפות מתוצאות בדיקת דם לאחר החזרת עוברים

התוצאות של בדיקת דם לאחר החזרת העובר יכולות להיות חיוביות או שליליות. תוצאה חיובית פירושה שהעברת העובר הצליחה ואת בהריון. תוצאה שלילית פירושה שהעברת העובר לא הצליחה ואינך בהריון. חשוב לזכור שתוצאות בדיקת הדם לאחר החזרת העובר עשויות להיות לא מדויקות עד שבועיים לפחות לאחר העברת העובר. אם קיבלת תוצאה שלילית, עדיף להמתין מספר ימים ולבצע בדיקה נוספת.

סיכום

חשוב להבין שייתכן שבדיקת הריון ביתית לא תהיה מדויקת לאחר החזרת העוברים. יכול לקחת עד שבועיים עד שההורמונים מגיעים לרמות ניתנות לזיהוי בגוף. אם אתם מחפשים תוצאה מדויקת יותר, עדיף לבצע בדיקת דם לאחר החזרת העובר. התוצאות של בדיקת דם לאחר החזרת העובר יכולות להיות חיוביות או שליליות. תוצאה חיובית פירושה שהעברת העובר הצליחה ואת בהריון. תוצאה שלילית פירושה שהעברת העובר לא הצליחה ואת לא בהריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן