דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר לשמור בשר מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בשר מבושל במקרר?

2023-05-18 00:41:00+02:00

מהו זמן האחסון במקרר לבשר מבושל?

ניתן לשמור בשר מבושל במקרר עד ארבעה ימים, תלוי בסוג הבשר. בדרך כלל, עופות מבושלים, כגון עוף, הודו וברווז, יכולים להישמר במקרר עד יומיים. בשר אדום מבושל, כמו בקר, חזיר וכבש, ניתן לאחסן במקרר עד ארבעה ימים. יש לצרוך בשר טחון תוך יום עד יומיים.

כיצד לאחסן בשר מבושל במקרר

כשמאחסנים בשר מבושל במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהבשר להתייבש וגם יעזור למנוע חיידקים לצמוח על הבשר. כמו כן, חשוב לאחסן בשר מבושל בחלק הקר ביותר של המקרר, בדרך כלל במדף התחתון.

איך לדעת אם בשר מבושל בטוח לאכילה

כשמדובר בבשר מבושל, חשוב לוודא שהוא בטוח לאכילה. הדרך הטובה ביותר לדעת אם בשר מבושל בטוח לאכילה היא לבדוק את הצבע והריח של הבשר. אם הבשר נראה או מריח לא טוב, עדיף לזרוק אותו. בנוסף, חשוב לוודא שהבשר המבושל נשמר במקרר לא יותר מארבעה ימים.

כיצד לחמם מחדש בשר מבושל

כאשר מחממים בשר מבושל, חשוב לוודא שהוא מחומם לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. טמפרטורה זו חמה מספיק כדי להרוג את כל החיידקים שעלולים להימצא על הבשר. כמו כן, חשוב להקפיד על חימום אחיד של הבשר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הבשר.

טיפים לאחסון בשר מבושל

כשמאחסנים בשר מבושל במקרר, חשוב להקפיד שהוא מאוחסן בכלי אטום או עטוף בניילון או בנייר אלומיניום. בנוסף, חשוב לאחסן את הבשר המבושל בחלק הקר ביותר של המקרר. כמו כן, חשוב לוודא שהבשר המבושל נצרך תוך ארבעה ימים מרגע האחסון במקרר. לבסוף, חשוב לוודא שהבשר המבושל מחומם מחדש לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס לפני צריכתו. אחסון בשר מבושל במקרר יכול לעזור לשמור אותו בטוח לצריכה. עם זאת, חשוב לוודא שהבשר המבושל מאוחסן כראוי ונצרך תוך ארבעה ימים. בנוסף, חשוב לוודא שהבשר המבושל מחומם מחדש לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס לפני צריכתו. ביצוע טיפים אלה יכול לעזור להבטיח שבשר מבושל בטוח לאכילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן