דף הבית » בחירות הגולשים » טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

2023-06-23 14:18:00+02:00

מה זה בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד לחתיכות קטנות. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר או עופות, אך ניתן להכין אותו גם מסוגים אחרים של בשר. בשר טחון משמש לעתים קרובות במנות כמו המבורגרים, טאקו וקציצות בשר. זה גם מרכיב פופולרי ברטבים ומרקים רבים.

איך להפשיר בשר טחון במקרר

הפשרת בשר טחון במקרר היא הדרך הבטוחה להפשירו. לשם כך מניחים את הבשר הטחון בכלי או בצלחת ומכניסים למקרר. הניחו לבשר להפשיר באיטיות במשך מספר שעות או למשך הלילה. חשוב להקפיד שהבשר הטחון לא יבוא במגע עם כל מזון אחר בזמן הפשרתו.

כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

ניתן להפשיר בשר טחון בבטחה במקרר עד יומיים. לאחר יומיים יש לבשל או לזרוק את הבשר הטחון. חשוב לציין שאסור להשאיר את הבשר הטחון בטמפרטורת החדר יותר משעתיים. אם הבשר הטחון נשאר בטמפרטורת החדר יותר משעתיים, יש לזרוק אותו.

טיפים לאחסון בשר טחון

כשמאחסנים בשר טחון, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון. זה יעזור לשמור על טריות הבשר הטחון ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לאחסן את הבשר הטחון בחלק הקר ביותר של המקרר, כמו המדף התחתון. יש להשתמש בבשר טחון תוך יומיים מרגע הרכישה. אם לא הולכים להשתמש בבשר הטחון תוך יומיים, יש להקפיא אותו. בהקפאת בשר טחון, חשוב לעטוף אותו היטב בניילון או בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות הבשר הטחון ולמנוע ממנו להתקלקל. ניתן לשמור בשר טחון במקפיא עד שלושה חודשים. בהפשרת בשר טחון קפוא יש להפשיר אותו במקרר ולהשתמש בו תוך יומיים.

בישול בשר טחון בצורה בטוחה

כשמבשלים בשר טחון, חשוב לבשל אותו היטב. יש לבשל בשר טחון לטמפרטורה פנימית של לפחות 160°F (71°C). זה יעזור להבטיח שכל החיידקים הקיימים בבשר הטחון יהרגו. כמו כן, חשוב להימנע מזיהום צולב בעת בישול בשר טחון. המשמעות היא שכלי או משטח שבאים במגע עם הבשר הטחון הנא לא צריכים לבוא במגע עם כל מזון אחר.

סיכום

בשר טחון הוא מרכיב פופולרי במנות רבות. חשוב לאחסן ולהפשיר בשר טחון בצורה בטוחה כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה. ניתן להפשיר בשר טחון בבטחה במקרר עד יומיים. חשוב גם לבשל בשר טחון לטמפרטורה פנימית של לפחות 160 מעלות צלזיוס (71 מעלות צלזיוס) כדי להבטיח שכל החיידקים הקיימים בבשר הטחון ייהרגו. ביצוע טיפים אלה יעזור להבטיח שבשר טחון בטוח לאכילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן