דף הבית » בחירות הגולשים » טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

2023-05-08 21:38:00+02:00

טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

בכל הנוגע לאחסון מזון, חשוב לדעת איך לאחסן מזון נכון כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה. אחת השאלות הנפוצות ביותר בכל הנוגע לאחסון מזון היא כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר? התשובה לשאלה זו היא שניתן להפשיר בבטחה בשר טחון במקרר עד יומיים.

למה להפשיר בשר טחון במקרר?

הפשרת בשר טחון במקרר היא הדרך הבטוחה והיעילה ביותר להבטיח שהמזון שלכם יאוחסן כראוי. כאשר אתה מפשיר בשר טחון במקרר, הטמפרטורה הקרה עוזרת להאט את צמיחת החיידקים, שעלולים לגרום למחלות הנישאות במזון. בנוסף, הפשרת בשר טחון במקרר עוזרת לשמר את הטעם והמרקם של הבשר.

איך להפשיר בשר טחון במקרר

בהפשרת בשר טחון במקרר, חשוב לבצע את השלבים הנכונים על מנת להבטיח שהבשר יאוחסן בצורה בטוחה. השלב הראשון הוא להניח את הבשר הטחון בכלי רדוד ולכסות אותו בניילון נצמד. זה יעזור למנוע מהבשר להתייבש. לאחר מכן, הנח את המיכל במקרר ואפשר לו להפשיר עד יומיים. לאחר שהבשר מופשר, יש לבשל אותו מיד.

עצות אחרות לאחסון מזון

בנוסף להפשרת בשר טחון במקרר, ישנם טיפים נוספים לאחסון מזון שיכולים לעזור להבטיח שהמזון שלך יאוחסן בצורה בטוחה. הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • אחסן תמיד מזון במיכלים אטומים כדי למנוע מחיידקים לצמוח.
  • שמור בשר נא ומזון מבושל נפרדים כדי למנוע זיהום צולב.
  • אחסן מזון במקרר או במקפיא בהקדם האפשרי לאחר הרכישה.
  • סמן מזון בתאריך שבו נרכש או הוכן.
  • השלך כל מזון שנשאר בחוץ במשך יותר משעתיים.

סיכום

הפשרת בשר טחון במקרר היא דרך בטוחה ויעילה להבטיח שהמזון שלכם יאוחסן כראוי. בהפשרת בשר טחון במקרר, חשוב לבצע את השלבים הנכונים על מנת להבטיח שהבשר יאוחסן בצורה בטוחה. בנוסף, ישנם טיפים נוספים לאחסון מזון שיכולים לעזור להבטיח שהמזון שלך מאוחסן בצורה בטוחה. למידע נוסף על טיפים לאחסון מזון, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן