דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף במקפיא?

כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף במקפיא?

2023-05-14 23:43:00+02:00

מהם חיי המדף של חזה עוף במקפיא?

כשמדובר באחסון עוף, המקפיא הוא אחד המקומות הטובים ביותר לשמור אותו. אבל כמה זמן אפשר לשמור חזה עוף במקפיא לפני שהוא יתחיל להתקלקל? התשובה תלויה איך אתה מאחסן אותו. באופן כללי, חזה עוף יכול להישמר במקפיא עד תשעה חודשים. עם זאת, אם אתה מאחסן אותו כראוי, זה יכול להימשך עד שנה. כדי להבטיח שחזה העוף שלך יישאר טרי ובטוח לאכילה, חשוב לאחסן אותו נכון.

כיצד לאחסן חזה עוף במקפיא

המפתח לאחסון חזה עוף במקפיא הוא לשמור אותם אטומים. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא, שעלולה לגרום לעוף לטעום רע ולהפוך אותו לא בטוח לאכילה. הדרך הטובה ביותר לאחסן חזה עוף במקפיא היא לעטוף אותם היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום. זה יעזור לשמור על אוויר ולחות, שעלולים לגרום לכוויות במקפיא. אתה יכול גם לאחסן אותם במיכלים אטומים או בשקיות מקפיא. חשוב גם לסמן את חזה העוף עם התאריך שהכנסת אותם למקפיא. זה יעזור לך לעקוב אחר כמה זמן הם נמצאים במקפיא ולוודא שאתה משתמש בהם לפני שהם מתקלקלים.

הפשרה של חזה עוף קפוא

כשמוכנים להשתמש בחזה העוף, חשוב להפשיר אותם כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר להפשיר חזה עוף קפוא היא להעביר אותם מהמקפיא למקרר. זה יאפשר להם להפשיר לאט ובאופן שווה. חשוב לשים לב שאסור להפשיר חזה עוף בטמפרטורת החדר. זה יכול לגרום לחיידקים לגדול, מה שעלול להפוך את העוף לא בטוח לאכילה.

בישול חזה עוף קפוא

אם אתם ממהרים, תוכלו לבשל חזה עוף קפוא מבלי להפשיר אותם קודם. עם זאת, חשוב לציין שייקח יותר זמן לבשל אותם וייתכן שהם לא יהיו רכים כאילו הפשירו קודם. בעת בישול חזה עוף קפוא, חשוב להשתמש במדחום כדי לוודא שהם מגיעים לטמפרטורה פנימית של 165°F. זה יבטיח שהעוף יהיה מבושל ובטוח לאכילה.

סיכום

כשמדובר באחסון חזה עוף במקפיא, המפתח הוא לשמור אותם אטומים. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא ולשמור אותם טריים ובטוחים לאכילה. באופן כללי, ניתן לשמור חזה עוף במקפיא עד תשעה חודשים. עם זאת, אם אתה מאחסן אותו כראוי, זה יכול להימשך עד שנה. כשמוכנים להשתמש בחזה העוף, חשוב להפשיר אותם כמו שצריך במקרר. אם אתה ממהר, אתה יכול לבשל אותם מבלי להפשיר אותם קודם, אבל חשוב להשתמש במדחום כדי לוודא שהם מגיעים לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן