דף הבית » כמה זמן » כמה זמן מחזיק מיץ לימון טרי במקרר?

כמה זמן מחזיק מיץ לימון טרי במקרר?

2023-05-15 10:25:00+02:00

מה זה מיץ לימון?

מיץ לימון הוא נוזל חמצמץ וחומצי העשוי ממיץ של לימונים. הוא משמש במגוון יישומים קולינריים ולא קולינריים. זהו מרכיב פופולרי בכלים ומשקאות רבים, והוא משמש גם כחומר ניקוי וחומר משמר טבעי.

כמה זמן מחזיק מיץ לימון טרי במקרר?

מיץ לימון טרי יכול להחזיק עד שבועיים במקרר. כדי למקסם את חיי המדף שלו, אחסן אותו בכלי אטום והרחיק אותו מאור שמש ישיר. כמו כן, חשוב לציין שהמיץ יתחיל לאבד עם הזמן מטעמו ומערכו התזונתי.

איך לדעת אם מיץ לימון התקלקל

אם למיץ הלימון יש ריח לוואי או ששינה צבעו, סביר להניח שהוא התקלקל ויש לזרוק אותו. בנוסף, אם המיץ פיתח עובש או הפך למחית, אין לצרוך אותו.

טיפים לאחסון מיץ לימון

1. להקפיא את זה

הקפאת מיץ לימון היא דרך מצוינת להאריך את חיי המדף שלו. כל שעליך לעשות הוא לשפוך את המיץ לתוך מגש קוביות קרח ולהקפיא אותו. לאחר ההקפאה, מעבירים את הקוביות לכלי עמיד במקפיא ומאחסנים במקפיא עד שלושה חודשים.

2. הוסף קצת מים

הוספת מעט מים למיץ הלימון יכולה לעזור להאריך את חיי המדף שלו. כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של מיץ לימון ומים, ולאחסן בכלי אטום במקרר.

3. מוסיפים קצת סוכר

הוספת מעט סוכר למיץ הלימון יכולה גם לעזור להאריך את חיי המדף שלו. פשוט מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון וסוכר, ומאחסנים בכלי אטום במקרר.

4. השתמש בו במהירות

אם אתם מתכננים להשתמש במיץ הלימון במהירות, עדיף לאחסן אותו בטמפרטורת החדר. זה יעזור לשמר את הטעם והערך התזונתי שלו.

ערך תזונתי של מיץ לימון

מיץ לימון הוא מקור טוב לויטמין C, אשלגן וחומצה חומצה. הוא מכיל גם כמויות קטנות של סידן, מגנזיום וזרחן.

כיצד להשתמש במיץ לימון

מיץ לימון יכול לשמש במגוון דרכים, כולל רטבים, מרינדות, רטבים וקוקטיילים. זה יכול לשמש גם כדי להוסיף טעם למרקים, תבשילים ומנות אחרות. בנוסף, ניתן להשתמש בו כחומר ניקוי וחומר משמר טבעי.

טבלה: ערך תזונתי של מיץ לימון

מֵזִין כמות ל-100 גרם
ויטמין סי 53.0 מ"ג
אֶשׁלָגָן 138 מ"ג
חומצה פולית 16.0 מק"ג
סִידָן 26.0 מ"ג
מגנזיום 13.0 מ"ג
זַרחָן 14.0 מ"ג

סיכום

מיץ לימון טרי יכול להחזיק עד שבועיים במקרר. כדי למקסם את חיי המדף שלו, אחסן אותו בכלי אטום והרחיק אותו מאור שמש ישיר. בנוסף, הקפאה, הוספת מים או סוכר ושימוש מהיר בו יכולים לעזור להאריך את חיי המדף שלו. מיץ לימון הוא מקור טוב לויטמין C, אשלגן וחומצה חומצה, וניתן להשתמש בו במגוון דרכים, כולל רטבים, מרינדות, רטבים וקוקטיילים. למידע נוסף על הערך התזונתי של מיץ לימון, אתה יכול לבקר בדף זה או לצפות בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן