דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן מראש אפשר להכין גפילטע פיש?

כמה זמן מראש אפשר להכין גפילטע פיש?

2023-06-23 07:17:00+02:00

מה זה גפילטע פיש?

גפילטע פיש הוא מאכל יהודי מסורתי המוגש לרוב במהלך חג הפסח. זוהי תערובת של דגים טחונים, ביצים, קמח מצות ותבלינים שנוצרת לעוגה בצורת דג ומועלת בציר דגים. גפילטע פיש מוגש בדרך כלל קר עם חזרת.

האם אפשר להכין גפילטע פיש מבעוד מועד?

כן, אפשר להכין גפילטע פיש מבעוד מועד. למעשה, מומלץ להכין אותו לפחות יום אחד מראש כדי שלטעמים יהיה זמן להתמזג. אם מכינים לפסח, אפשר להכין עד שבועיים מראש ולהקפיא.

איך להכין גפילטע פיש מבעוד מועד

אם אתם מכינים גפילטע פיש מבעוד מועד, עדיף להקפיא. לשם כך יוצרים מהתערובת עוגות בצורת דגים ומניחים אותן על תבנית מרופדת בנייר אפייה. מכניסים את נייר האפייה למקפיא למשך כשעה, עד שהעוגות קפואות. לאחר מכן, העבירו את העוגות לכלי או שקית הניתנים להקפאה ושומרים במקפיא עד שבועיים. כאשר אתם מוכנים להגיש את הגפילטע פיש, הפשרו אותו במקרר למשך הלילה. לאחר מכן, מניחים את העוגות בסיר גדול ומכסים בציר דגים. מבשלים כ-30 דקות, עד שהעוגות מוכנות. מגישים קר עם חזרת.

טיפים להכנת גפילטע פיש מבעוד מועד

השתמש בדג טרי

חשוב להשתמש בדג טרי בהכנת גפילטע פיש. לדג טרי יהיה טעם ומרקם טובים יותר מדגים קפואים. אם אתה משתמש בדג קפוא, הקפד להפשיר אותו לחלוטין לפני השימוש.

השתמש בציר דגים טוב

ציר הדגים הוא שנותן לגפילטע פיש את הטעם שלו. הקפידו להשתמש בציר דגים באיכות טובה לקבלת הטעם הטוב ביותר. אתה יכול גם להוסיף ירקות, עשבי תיבול ותבלינים לציר לתוספת טעם.

הוסף תבלינים

את הגפילטע פיש מתבלים בדרך כלל במלח, פלפל ובצל. אתה יכול גם להוסיף תבלינים אחרים, כגון שום, שמיר או פטרוזיליה, לתוספת טעם.

צפו בזמן הבישול

בבישול הגפילטע פיש יש להקפיד על זמן הבישול. בישול יתר של הדג יכול להפוך אותו יבש וקשוח. מבשלים את הדג כ-30 דקות עד שהוא מוכן. הכנת גפילטע פיש מבעוד מועד היא דרך מצוינת לחסוך זמן ומאמץ. עם מעט תכנון והכנה, תוכלו להכין גפילטע פיש טעים להגשה לארוחת החג הבאה שלכם. למידע נוסף על הכנת גפילטע פיש, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן