דף הבית » TOP10 » כמה זמן עוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה?

כמה זמן עוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה?

2023-05-15 06:53:00+02:00

כמה זמן עוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה?

הפשרת עוף היא שלב חשוב בהכנת הארוחה. אבל כמה זמן עוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה? חשוב לדעת את התשובה לשאלה זו על מנת להבטיח שהעוף שלך בטוח לאכילה. כשזה מגיע להפשרת עוף, יש כמה שיטות שונות שבהן אתה יכול להשתמש. השיטות הנפוצות ביותר הן הפשרה במקרר, הפשרה במים קרים והפשרה במיקרוגל. לכל שיטה יש מערך יתרונות וחסרונות משלה, לכן חשוב להבין את ההבדלים לפני שתחליט באיזו מהם להשתמש.

הפשרה במקרר

הפשרת עוף במקרר היא השיטה הבטוחה והמומלצת ביותר. זה גם האיטי ביותר, מכיוון שעשוי לקחת עד 24 שעות עד שנתח עוף גדול מופשר לחלוטין. לאחר הפשרת העוף, ניתן לשמור אותו במקרר עד יומיים לפני הבישול.

הפשרה במים קרים

הפשרה של עוף במים קרים היא שיטה מהירה יותר מהפשרה במקרר, אבל היא לא בטוחה באותה מידה. יש להניח את העוף בשקית ניילון סגורה ולהטבילה במים קרים. יש להחליף את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהם יישארו קרים. לאחר שהעוף מופשר, יש לבשל אותו מיד.

הפשרה במיקרוגל

הפשרה של עוף במיקרוגל היא השיטה המהירה ביותר, אך לא מומלצת. המיקרוגל עלול לגרום לעוף להתחיל להתבשל, מה שעלול להוביל לצמיחת חיידקים. אם תבחרו להשתמש במיקרוגל להפשרת עוף, יש לבשלו מיד לאחר ההפשרה.

אחסון עוף מופשר

לאחר שהעוף מופשר, יש לאחסן אותו במקרר עד שהוא מוכן לבישול. יש לאחסן את העוף בכלי אטום או לעטוף בניילון. חשוב להרחיק את העוף ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב. יש להשתמש בעוף תוך יומיים מהפשרה. אם לא נעשה בו שימוש תוך יומיים, יש לזרוק אותו. חשוב גם לציין שאסור להקפיא מחדש עוף מבושל.

טיפים לאחסון עוף מופשר

  • להפשיר עוף במקרר לשיטה הבטוחה ביותר.
  • מחליפים את המים כל 30 דקות בעת הפשרה של עוף במים קרים.
  • אין להפשיר עוף במיקרוגל.
  • אחסן עוף מופשר בכלי אטום או עטוף בניילון.
  • השתמש בעוף מופשר תוך יומיים.
  • אין להקפיא מחדש עוף מבושל.

לדעת כמה זמן העוף יכול להיות במקרר לאחר הפשרה הוא חלק חשוב מבטיחות המזון. חשוב להשתמש בשיטה הנכונה להפשרת העוף ולאחסן אותו כראוי על מנת להבטיח שהוא בטוח לאכילה. למידע נוסף על בטיחות מזון, עיין בסרטון זה של מנהל המזון והתרופות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן