דף הבית » TOP10 » כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

2023-05-15 09:06:00+02:00

מה זה עוף מופשר?

עוף מופשר הוא עוף שהוקפא ולאחר מכן הופשר. חשוב לציין שאסור להקפיא מחדש עוף מופשר. לאחר הפשרה, יש לבשל את העוף ולצרוך אותו תוך פרק זמן מסוים.

כמה זמן עוף מופשר יכול להישאר במקרר?

עוף מופשר יכול להישאר במקרר עד יומיים. חשוב לציין שיש לבשל את העוף במסגרת זמן זו. אם העוף לא מבושל תוך יומיים, יש לזרוק אותו.

כיצד לאחסן כראוי עוף מופשר

כשמאחסנים עוף מופשר, חשוב לאחסן אותו בכלי אטום או לעטוף בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהעוף להתקלקל. כמו כן, חשוב לאחסן את העוף בחלק הקר ביותר של המקרר, לרוב במדף התחתון.

הפשרת עוף בבטחה

בהפשרת עוף חשוב לעשות זאת בצורה בטוחה. הדרך הבטוחה להפשיר עוף היא להפשיר אותו במקרר. יש לעשות זאת בכלי אטום או עטוף בניילון או בנייר אלומיניום. יש להפשיר את העוף במקרר לפחות 24 שעות לפני הבישול.

בישול עוף מופשר

כשמבשלים עוף מופשר, חשוב לבשל אותו לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. יש לבדוק טמפרטורה זו עם מדחום מזון. חשוב גם לבשל את העוף ביסודיות ולא לבשל אותו חלקית ואז לסיים את בישולו מאוחר יותר.

סיכום

עוף מופשר יכול להישאר במקרר עד יומיים. חשוב לאחסן את העוף בכלי אטום או לעטוף בניילון או בנייר אלומיניום. בהפשרת עוף חשוב לעשות זאת בבטחה במקרר. כשמבשלים עוף מופשר, חשוב לבשל אותו לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס ולבשל אותו היטב. הקפדה על הנחיות אלו תסייע להבטיח את בטיחות המזון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן