דף הבית » בחירות הגולשים » כמה שוקל ארטישוק?

כמה שוקל ארטישוק?

2023-05-21 05:45:00+02:00

מה זה ארטישוק?

ארטישוק הוא גדילן רב שנתי שמקורו באזור הים התיכון. הוא בן למשפחת החמניות ומגודל בשל ניצני הפרחים האכילים שלו. הארטישוק הוא ירק פופולרי במדינות רבות ומשמש במגוון מאכלים. הוא ידוע גם ביתרונותיו הבריאותיים, מכיוון שהוא עשיר בסיבים, ויטמינים ומינרלים.

כמה שוקל ארטישוק?

המשקל הממוצע של ארטישוק הוא כ-4 אונקיות (113 גרם). עם זאת, גודלו של ארטישוק יכול להשתנות מאוד, והמשקל יכול לנוע בין 2 אונקיות (57 גרם) ל-8 אונקיות (227 גרם). גודל הארטישוק נקבע לפי הזן ותנאי הגידול.

מדוע משקלו של ארטישוק חשוב?

הכרת משקלו של ארטישוק חשובה ממגוון סיבות. לדוגמה, אם אתם מבשלים עם ארטישוק, תצטרכו לדעת את המשקל על מנת לקבוע את כמות הארטישוק לשימוש. בנוסף, משקלו של ארטישוק יכול לעזור לך לקבוע את עלות הירק.

תְזוּנָה

משקלו של ארטישוק יכול לשמש גם לקביעת הערך התזונתי של הירק. ארטישוק הוא מקור טוב לסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. ארטישוק 4 אונקיות (113 גרם) מכיל:

  • 3 גרם סיבים תזונתיים
  • 5% מהערך היומי (DV) עבור ויטמין C
  • 4% מה-DV עבור חומצה פולית
  • 3% מה-DV למגנזיום
  • 2% מה-DV לאשלגן

גודל מנה

ניתן להשתמש במשקל של ארטישוק גם כדי לקבוע את גודל ההגשה. ארטישוק 4 אונקיות (113 גרם) נחשב למנה אחת. גודל מנה זה מספק כ-25 קלוריות ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים.

אִחסוּן

משקלו של ארטישוק יכול לשמש גם כדי לקבוע כמה זמן ניתן לאחסן אותו. ארטישוק צריך להישמר במקרר ויכול להחזיק עד שבועיים. ככל שהארטישוק כבד יותר, כך הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר.

דעתי

אני חושב שחשוב לדעת את משקלו של ארטישוק ממגוון סיבות. ידיעת המשקל יכולה לעזור לך לקבוע את העלות, הערך התזונתי וגודל המנה. בנוסף, זה יכול לעזור לך לקבוע כמה זמן ניתן לאחסן את הארטישוק. אם אתם מחפשים לקנות או לבשל עם ארטישוק, אני ממליץ לשקול אותם כדי לקבל מדידה מדויקת. אתה יכול גם לצפותבסרטון זה כדי ללמוד עוד על משקלו של ארטישוק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן