דף הבית » לא ידעתי » מה אתה צריך לעשות אם אתה מקבל מכה בביצים?

מה אתה צריך לעשות אם אתה מקבל מכה בביצים?

מה אתה צריך לעשות אם אתה מקבל מכה בביצים?

מה אתה צריך לעשות אם אתה מקבל מכה בביצים?

מכה בביצים יכולה להיות חוויה כואבת. זה יכול לגרום לכאב חד ופתאומי שיכול להימשך מספר דקות. זה יכול גם לגרום לבחילה, סחרחורת והקאות. חשוב לדעת מה לעשות אם מקבלים מכה בביצים, כולל איך לטפל בכאב ומתי לפנות לטיפול רפואי.

כיצד לטפל בכאב

הצעד הראשון בטיפול בכאב הוא לקחת כמה נשימות עמוקות ולנסות להירגע. זה יכול לעזור להפחית את הכאב ולהפוך אותו לנסבל יותר. אתה יכול גם לקחת תרופות כאב ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול, כדי לעזור להפחית את הכאב. מריחת דחיסה קרה על האזור יכולה גם לעזור להפחית נפיחות וכאב.

מתי לפנות לטיפול רפואי

אם הכאב נמשך יותר מכמה דקות או אם אתה חווה תסמינים אחרים, כגון בחילה, סחרחורת או הקאות, חשוב לפנות לטיפול רפואי. אתה צריך גם לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה חבורות או נפיחות באזור.

מניעת פציעה

הדרך הטובה ביותר למנוע פציעה היא ללבוש ציוד מגן בעת השתתפות בפעילויות שעלולות לגרום לפציעה באשכים. זה כולל חבישת כוס או רצועת ג'וק בזמן ספורט או עיסוק בפעילויות אחרות שעלולות לגרום לפציעה.

טיפים להתאוששות

לאחר שהכאב נרגע, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להאיץ את תהליך ההחלמה. אלו כוללים:

  • מנוחה: קחו את זה בקלות לכמה ימים והימנעו מכל פעילות מאומצת.
  • קרח: יש למרוח שקית קרח על האזור למשך 15-20 דקות בכל פעם כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • דחיסה: ללבוש רצועה או צורה אחרת של דחיסה כדי לעזור להפחית את הנפיחות.
  • הגבהה: הרם את האזור כדי לעזור להפחית את הנפיחות.

מכה בביצים יכולה להיות חוויה כואבת, אבל חשוב לדעת מה לעשות אם זה יקרה. נטילת כמה נשימות עמוקות וניסיון להירגע יכולים לעזור להפחית את הכאב. גם תרופות נגד כאבים ללא מרשם יכולות לעזור. אם הכאב נמשך או אם אתה חווה תסמינים אחרים, חשוב לפנות לטיפול רפואי. לבישת ציוד מגן יכול גם לסייע במניעת פציעה. לבסוף, מנוחה, ציפוי, דחיסה והרמה של האזור יכולים לעזור להאיץ את תהליך ההחלמה. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן