דף הבית » מומלץ בהקדם » מה גבר צריך לעשות לפני שהוא מתחתן כדי שלא יידבק?

מה גבר צריך לעשות לפני שהוא מתחתן כדי שלא יידבק?

מה גבר צריך לעשות לפני שהוא מתחתן כדי שלא יידבק?

מה גבר צריך לעשות לפני שהוא מתחתן?

להתחתן זה צעד גדול בחיים, וחשוב לוודא שאתה מוכן לזה. חשוב לוודא ששניכם ובן זוגכם בריאים וששניכם נוקטים באמצעי הזהירות הדרושים כדי להבטיח שלא תידבקו. הנה כמה טיפים על מה שגבר צריך לעשות לפני החתונה כדי להבטיח שהוא לא יידבק.

תיבדקו

הדבר הראשון שגבר צריך לעשות לפני החתונה הוא להיבדק לזיהומים המועברים במגע מיני (STIs). חשוב לוודא ששני בני הזוג נבדקים לפני עיסוק בפעילות מינית כלשהי. זה יעזור להבטיח ששני בני הזוג בריאים ושהם לא מעבירים זיהומים זה לזה.

תרגול סקס בטוח

לאחר שגבר נבדק, חשוב לתרגל מין בטוח. המשמעות היא שימוש בקונדומים וצורות הגנה אחרות כדי להפחית את הסיכון להעברת זיהומים כלשהם. כמו כן, חשוב להיות מודע לכל סיכונים פוטנציאליים ולנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי להפחית אותם.

דבר אל השותף שלך

חשוב לנהל שיחה פתוחה וכנה עם בן/בת הזוג על כל סיכונים אפשריים ולוודא ששני בני הזוג מרגישים בנוח עם רמת ההגנה שבה הם משתמשים. זה יעזור להבטיח ששני בני הזוג נמצאים באותו עמוד וששניהם נוקטים בצעדים הדרושים כדי להגן על עצמם ואחד על השני.

תתחסן

התחסנות היא עוד צעד חשוב שגבר צריך לעשות לפני שהוא מתחתן. חיסונים יכולים לסייע בהגנה מפני מגוון רחב של זיהומים, כולל כמה מחלות מין. חשוב לוודא ששני בני הזוג מעודכנים על החיסונים שלהם לפני עיסוק בפעילות מינית כלשהי.

סיכום

להתחתן זה צעד גדול בחיים, וחשוב לוודא ששני בני הזוג בריאים ושהם נוקטים באמצעי הזהירות הדרושים כדי להבטיח שהם לא יידבקו. על ידי בדיקה, תרגול סקס בטוח, שיחה עם בן הזוג וקבלת חיסון, גבר יכול לעזור להפחית את הסיכון להעברת זיהומים ולהבטיח שהוא ובת זוגו בריאים ובטוחים כאחד. למידע נוסף על STI וכיצד להגן על עצמך, בדוק את הסרטון הזה מהמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן. לסיכום, חשוב לגבר לנקוט בצעדים הדרושים כדי להבטיח שהוא ובת זוגו בריאים ובטוחים לפני החתונה. על ידי בדיקה, תרגול סקס בטוח, שיחה עם בן הזוג וקבלת חיסון, גבר יכול לעזור להפחית את הסיכון להעברת זיהומים ולהבטיח שהוא ובת זוגו בריאים ובטוחים כאחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן