דף הבית » המלצות הצוות » מה לעשות אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה בראיון

מה לעשות אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה בראיון

מה לעשות אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה בראיון

מה לעשות אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה בראיון

ללכת לפגישה בראיון יכולה להיות חוויה מורטת עצבים. אתה רוצה לעשות רושם טוב, אבל אתה גם לא רוצה להגיע למצב לא נוח. אם אינך רוצה ללכת לפגישה בראיון, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לוודא שלא תגיע למצב לא נוח.

להבין את המצב

הצעד הראשון בטיפול במצב כזה הוא להבין את המצב. אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה בראיון, חשוב להבין למה אתה לא רוצה ללכת. האם זה בגלל שאתה לא מרגיש בנוח עם האנשים בפגישה? האם זה בגלל שאתה לא מרגיש שיש לך את הכישורים או הידע לתרום? או שזה בגלל שאתה לא מרגיש שיש לך זמן להתחייב לפגישה? ברגע שאתה מבין את הסיבות לכך שאתה לא רוצה ללכת, אתה יכול להתחיל לחשוב איך להתמודד עם המצב.

תהיה כנה

ברגע שאתה מבין את המצב, חשוב להיות כנים עם המראיין. אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה בראיון, חשוב להיות כנה לגבי הסיבה שאתה לא רוצה ללכת. חשוב גם להיות כנים לגבי מה אתה יכול ומה אתה לא יכול לעשות. אם אתה לא מרגיש שיש לך את הכישורים או הידע לתרום לפגישה, חשוב להיות כנים לגבי זה. אם אתה לא מרגיש שיש לך זמן להתחייב לפגישה, חשוב להיות כנים גם לגבי זה.

היו מכבדים

חשוב גם לנהוג בכבוד כשאתה לא רוצה ללכת לפגישה בראיון. גם אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה, חשוב לכבד את המראיין ואת האנשים האחרים בפגישה. חשוב להיות מנומסים ואדיבים, ולהראות שאתם מבינים למה הפגישה חשובה.

להיות גמיש

לבסוף, חשוב להתגמש כשלא רוצים ללכת לפגישה בראיון. אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה, חשוב להיות פתוח לאפשרויות אחרות. לדוגמה, אם אינך מרגיש שיש לך את הכישורים או הידע לתרום לפגישה, תוכל להציע לערוך מחקר או לספק סוג אחר של סיוע. אם אינך מרגיש שיש לך זמן להתחייב לפגישה, תוכל להציע להשתתף בפגישה אחרת או לספק סוג אחר של סיוע.

סיכום

ללכת לפגישה בראיון יכולה להיות חוויה מורטת עצבים. אם אתה לא רוצה ללכת לפגישה בראיון, חשוב להבין את המצב, להיות כנה, לכבד ולהיות גמיש. על ידי נקיטת צעדים אלה, תוכל לוודא שלא תגיע למצב לא נוח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן