דף הבית » המלצות הצוות » מה צריך לעשות באודישן?

מה צריך לעשות באודישן?

מה צריך לעשות באודישן?

לפני האודישן

אודישנים יכולים להיות מאיימים, אבל עם הכנה וגישה נכונים, אתה יכול לעשות רושם נהדר ולהנחית את החלק. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתכונן לאודישן:

חקור את התפקיד

לפני שאתה אפילו צועד בחדר האודישן, וודא שאתה יודע כמה שיותר על התפקיד שאתה נבחן עבורו. קראו את התסריט והכירו את המניעים והיעדים של הדמות. חקרו את חברת ההפקה ואת הסגנון של הבמאי. לדעת כמה שיותר על התפקיד וההפקה תעזור לך לקבל החלטות מושכלות לגבי הביצועים שלך.

תרגל את השורות שלך

לאחר שתבצע את המחקר שלך, הגיע הזמן לתרגל את השורות שלך. שנן את השורות שתבצע ותאמן אותם עד שתרגיש בנוח איתם. כמו כן, מומלץ להתאמן מול מראה או עם חבר כדי שתוכל לקבל משוב על הביצועים שלך.

במהלך האודישן

כעת, לאחר שעשית את המחקר שלך ותרגלת את השורות שלך, הגיע הזמן להראות את כישוריך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהאודישן שלך:

להיות בטוח

ביטחון עצמי הוא המפתח כשזה מגיע לאודישנים. היכנסו לחדר בראש מורם וצרו קשר עין עם מנהל הליהוק. דבר ברור והקרין את קולך. הראה להם שאתה בטוח ביכולות שלך ושאתה האדם הנכון לתפקיד.

היה מוכן

ודא שאתה מוכן לאודישן. הביאו עותק של צילום הראש וקורות החיים שלכם, כמו גם כל חומר אחר שמנהל הליהוק עשוי להזדקק לו. יש לשנן את השורות שלך ולהיות מוכן לבצע אותן במקום.

אחרי האודישן

לאחר סיום האודישן, עדיין יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הסיכויים שלך לקבל את התפקיד.

מעקב

שלח מכתב תודה למנהל הליהוק. זוהי דרך מצוינת להראות את הערכתך לזמנם ולהזכיר להם את האודישן שלך. אתה יכול גם לעקוב באמצעות שיחת טלפון או אימייל כדי לבדוק את מצב תהליך הליהוק.

תישאר חיובי

לא משנה מה התוצאה של האודישן, הישאר חיובי. אודישנים יכולים להיות מורטים עצבים, אבל זכרו שעשיתם כמיטב יכולתכם וזה כל מה שאתם יכולים לעשות. אם אתה לא מקבל את החלק, אל תיקח אותו אישית. במקום זאת, השתמש בו כהזדמנות ללמוד ולצמוח כשחקן. אודישנים יכולים להיות מפחידים, אבל עם ההכנה והגישה הנכונות, אתה יכול לעשות רושם נהדר ולהנחות את החלק. חקור את התפקיד, תרגל את השורות שלך, היה בטוח ומוכן במהלך האודישן, והמשך לאחר מכן. עם העצות האלה, אתה תהיה בדרך להצלחה. למידע נוסף על אודישן, עיין בסרטון זה על אודישן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן