דף הבית » בחירות הגולשים » מה לעשות בהאנוי – מדריך לתיירים

מה לעשות בהאנוי – מדריך לתיירים

2023-05-17 17:49:00+02:00

חקור את הרובע העתיק

הרובע העתיק של האנוי הוא לב ליבה של העיר וחובה לראות עבור כל מבקר. אזור זה מלא ברחובות צרים, שווקים שוקקים וחנויות מסורתיות. כאן תוכלו למצוא הכל, החל מאוכל וייטנאמי מסורתי ועד ליצירה ומזכרות בעבודת יד. הרובע העתיק הוא גם ביתם של כמה מציוני הדרך האיקוניים ביותר של העיר, כמו אגם הואן קיאם ומקדש נגוק סון.

בקר במקדש הספרות

מקדש הספרות הוא אחד האתרים ההיסטוריים החשובים ביותר בהאנוי. נבנה בשנת 1070, היא הייתה האוניברסיטה הראשונה בווייטנאם והיא מוקדשת לקונפוציוס. המקדש הוא דוגמה יפה לארכיטקטורה וייטנאמית מסורתית והוא מלא בגנים שופעים וחצרות. בפנים ניתן למצוא לוחות אבן עתיקים ועליהם כתובות שמות בוגרי האוניברסיטה.

צאו לשייט על הנהר האדום

הנהר האדום הוא אחד המראות האיקוניים ביותר בהאנוי. שייט על הנהר הוא דרך מצוינת לחקור את העיר ולקבל תצפית ייחודית על קו הרקיע של העיר. ניתן למצוא מגוון הפלגות, מטיולי יום ועד הפלגות לילה. בשייט תוכלו ליהנות מאוכל ומשקאות וייטנאמיים מסורתיים, כמו גם ממוזיקה חיה ובידור.

בקר במאוזוליאום הו צ'י מין

מאוזוליאום הו צ'י מין הוא אתר חובה לכל מבקר בהאנוי. המבנה המרשים הזה הוא מקום מנוחתו האחרון של המנהיג האהוב של וייטנאם, הו צ'י מין. המאוזוליאום פתוח לקהל המבקרים יכולים לחלוק כבוד למנהיג. המאוזוליאום מוקף גם בפארק יפהפה, שהוא מקום נהדר להירגע בו ולהתבונן במראות העיר.

חקור את תיאטרון בובות המים

תיאטרון בובות המים הוא חוויה ייחודית שאסור לפספס. צורת תיאטרון מסורתית זו מבוצעת על בריכת מים ומספרת סיפורים על פולקלור וייטנאמי. הבובות עשויות עץ והן נשלטות על ידי מיתרים ומוטות המוסתרים מתחת למים. המופע מלווה במוזיקה וייטנאמית מסורתית ומהווה דרך מצוינת לחוות את תרבות המדינה.

בקרו בבית האופרה של האנוי

בית האופרה של האנוי הוא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה קולוניאלית צרפתית. נבנה בשנת 1911, הבניין הוא מקום פופולרי להופעות של מוזיקה וריקוד וייטנאמי מסורתיים. הבניין הוא גם ביתה של התזמורת הסימפונית הלאומית של וייטנאם, המבצעת מגוון מוזיקה קלאסית ועכשווית. ביקור בבית האופרה הוא דרך מצוינת לחוות את התרבות וההיסטוריה התוססת של העיר.

קניות בשווקי הלילה

שווקי הלילה של האנוי הם מקום נהדר למצוא בו מזכרות ומתנות ייחודיות. השווקים מלאים בספקים שמוכרים הכל מבגדים וייטנאמיים מסורתיים ועד ליצירה ותכשיטים בעבודת יד. השווקים הם גם מקום מצוין לטעום מאוכל הרחוב הטעים של העיר. שווקי הלילה הם דרך מצוינת לחוות את חיי הלילה התוססים של העיר ולקבל טעימה מהתרבות המקומית.

חקור את פגודת הבושם

פגודת הבושם היא אחד האתרים הדתיים החשובים ביותר בווייטנאם. ממוקמת בעמק הררי, הפגודה היא קומפלקס של מקדשים ומקדשים המוקדשים לאלת הרחמים הבודהיסטית. המבקרים יכולים לחקור את הפגודה ואת המקדשים הרבים שלה, כמו גם לשוט בסירה באגם הסמוך. הפגודה היא מקום מצוין לחוות את הצד הרוחני של וייטנאם ולקבל הצצה להיסטוריה הדתית העשירה של המדינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן