דף הבית » בחירות הגולשים » מה לעשות בכרתים עם ילדים? פעילויות ואטרקציות מהנות בשנת 2021

מה לעשות בכרתים עם ילדים? פעילויות ואטרקציות מהנות בשנת 2021

2023-06-21 20:21:00+02:00

חקור את החופים

כרתים היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם, וזה מקום נהדר לקחת בו את הילדים. החופים מושלמים לשחייה, שיזוף ובניית ארמונות חול. יש גם שפע של פעילויות חוף כדי לבדר את הילדים, כגון כדורעף חופים, כדורגל חופים וקריקט חופים. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר הרפתקני, יש שפע של ספורט מים לבחירה. תוכלו לשכור סירה ולחקור את קו החוף, או לצאת לסיור קיאקים באי. לנועזים יותר, יש שפע של הזדמנויות לשנורקלינג וצלילה.

בקר באתרים העתיקים

כרתים היא ביתם של כמה מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים בעולם. הארמון המינואי של קנוסוס הוא אחד האתרים המפורסמים ביותר באי, וזה מקום נהדר לקחת בו את הילדים. הארמון מלא בחפצים וסיפורים מרתקים, וזו דרך מצוינת להכיר לילדים את ההיסטוריה של האי. האי הוא גם ביתם של חורבות העיר העתיקה גורטין, שהיא מקום נהדר לחקור. ההריסות מלאות בסיפורים וחפצים מרתקים, וזו דרך מצוינת לגרום לילדים להתעניין בהיסטוריה.

מטיילים בערוץ השומרון

ערוץ שומרון הוא אחד ממסלולי ההליכה הפופולריים ביותר בכרתים, וזו דרך מצוינת להוציא את הילדים לטבע. השביל מלא בנופים מדהימים וחיות בר, וזו דרך מצוינת לחקור את האי. הטיול קל יחסית, וזו דרך מצוינת להפעיל את הילדים ולחקור את האי.

בקר באקווריום

האקווריום של כרתים הוא מקום נהדר לקחת את הילדים. האקווריום הוא ביתם של מגוון של חיים ימיים, וזו דרך מצוינת להכיר לילדים את העולם התת ימי. באקווריום יש גם מגוון תערוכות אינטראקטיביות, וזו דרך מצוינת לבדר את הילדים.

לחקור את המערות

כרתים היא ביתם של כמה מהמערות היפות בעולם, וזה מקום נהדר לקחת את הילדים. המערות מלאות בסיפורים וחפצים מרתקים, וזו דרך מצוינת לגרום לילדים להתעניין בהיסטוריה. המערות גם מלאות בנופים מדהימים, וזו דרך מצוינת לחקור את האי.

צאו לשייט

טיול בסירה הוא דרך מצוינת לחקור את האי ולהוציא את הילדים למים. יש שפע של טיולי סירה לבחירה, וזו דרך מצוינת לחקור את קו החוף ולהוציא את הילדים לטבע. הטיולים בסירה הם גם דרך מצוינת לזהות כמה מחיות הבר המקומיות, וזו דרך מצוינת לגרום לילדים להתעניין באי. כרתים הוא אי יווני יפהפה עם שפע של פעילויות ואטרקציות לשעשע את הילדים. מסיורים בחופים ובאתרים עתיקים, דרך טיול בערוץ השומרון וביקור באקווריום, יש משהו לכל אחד. אז אם אתם מחפשים חופשה מהנה ומרגשת לכל המשפחה, אז כרתים היא היעד המושלם. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן