דף הבית » בחירות הגולשים » מה לעשות עם פולי קקאו?

מה לעשות עם פולי קקאו?

2023-06-21 02:50:00+02:00

מה זה פולי קקאו?

פולי קקאו הם זרעי עץ הקקאו, שמקורו במרכז ודרום אמריקה. הפולים נקצרים, מותססים ומייבשים לפני שהם מעובדים לאבקת קקאו, חמאת קקאו ומוצרי שוקולד אחרים. פולי קקאו הם מרכיב מפתח ברבים מהפינוקים האהובים עלינו, אך יש להם שימושים רבים אחרים.

שימושים לפולי קקאו

מזון

פולי קקאו הם המרכיב העיקרי בשוקולד, אך ניתן להשתמש בהם גם להכנת פינוקים טעימים אחרים. ניתן לצלות פולי קקאו ולטחון לאבקה שניתן להשתמש בה להכנת שוקו חם, עוגות, עוגיות וקינוחים אחרים. ניתן להשתמש בפולי קקאו גם להכנת חמאת קקאו, שהיא סוג של שומן צמחי המשמש באפייה ובבישול.

תרופה

פולי קקאו שימשו במשך מאות שנים כתרופה רפואית. פולי קקאו מכילים נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת ולשפר את בריאות הלב. פולי קקאו מכילים גם פלבנואידים, שיכולים לעזור להפחית את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן. פולי קקאו יכולים לשמש גם לטיפול במצבי עור כמו אקזמה ופסוריאזיס.

מוצרי טיפוח

ניתן להשתמש בפולי קקאו להכנת מוצרי יופי כגון פילינג גוף, מסכות פנים ומזימות לשפתיים. פולי קקאו מכילים חומצות שומן שיכולות לסייע בהזנה והלחנת העור. ניתן להשתמש בפולי קקאו גם להכנת סבון ושמפו.

כיצד להשתמש בפולי קקאו

בישול

ניתן להשתמש בפולי קקאו להכנת מגוון פינוקים טעימים. להכנת שוקו חם, פשוט טוחנים את פולי הקקאו לאבקה ומוסיפים לחלב חם. להכנת עוגות ועוגיות השתמשו באבקת קקאו או חמאת קקאו במתכון.

תרופה

ניתן להשתמש בפולי קקאו להכנת תה מרפא ותמיסות. כדי להכין תה, פשוט תבלו את פולי הקקאו במים חמים למשך 10 דקות. להכנת תמיסת טוחנים את פולי הקקאו לאבקה ומוסיפים לשמן בסיס כמו שמן זית.

מוצרי טיפוח

ניתן להשתמש בפולי קקאו להכנת מגוון מוצרי יופי. להכנת קרצוף גוף, טוחנים את פולי הקקאו לאבקה ומערבבים עם סוכר ושמן. להכנת מסכת פנים, מערבבים אבקת קקאו עם דבש ויוגורט. להכנת שפתון, ערבבו חמאת קקאו עם שעוות דבורים ושמנים אתריים.

סיכום

פולי קקאו הם מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו להכנת מגוון פינוקים טעימים, תרופות מרפא ומוצרי יופי. בין אם אתם מחפשים דרך להכין קינוח טעים או תרופה טבעית לבעיות עור, פולי קקאו הם אופציה מצוינת. כדי ללמוד עוד על פולי קקאו ומה לעשות איתם, בדוק את הסרטון הזה .

  • פולי קקאו הם זרעי עץ הקקאו
  • ניתן להשתמש בפולי קקאו להכנת שוקולד, שוקו חם, עוגות, עוגיות וקינוחים אחרים
  • ניתן להשתמש בפולי קקאו להכנת תה מרפא ותמיסות
  • ניתן להשתמש בפולי קקאו להכנת קרצוף גוף, מסכות פנים ומזימות לשפתיים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן