דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות עם קורנפלור?

מה לעשות עם קורנפלור?

2023-05-16 20:38:00+02:00

מה זה קורנפלור?

קורנפלור הוא אבקה טחונה דק העשויה מתירס. הוא ידוע גם כעמילן תירס בחלקים מסוימים של העולם. זהו מרכיב רב-תכליתי המשמש במתכונים רבים, מאפייה ועד לעיבוי רטבים. קורנפלור הוא ללא גלוטן, מה שהופך אותו לאלטרנטיבה מצוינת עבור אלה עם רגישות לגלוטן.

שימושים בקורנפלור

קורנפלור הוא מרכיב נהדר שיש במזווה שלך. ניתן להשתמש בו במגוון דרכים, מאפייה ועד עיבוי רטבים. להלן כמה מהשימושים הנפוצים ביותר עבור קורנפלור:

אֲפִיָה

קורנפלור הוא מרכיב נהדר לאפייה. ניתן להשתמש בו להכנת עוגות, עוגיות, מאפינס ומוצרי מאפה אחרים. ניתן להשתמש בו גם לעיבוי מילוי פאי וקינוחים אחרים.

רטבי עיבוי

קורנפלור הוא חומר עיבוי נהדר עבור רטבים ורוטבים. הוא משמש לעתים קרובות בבישול סיני כדי לעבות רטבים. כדי להשתמש בו למטרה זו, מערבבים כמה כפות קורנפלור עם מים קרים עד ליצירת משחה. לאחר מכן מוסיפים את העיסה לרוטב ומערבבים עד שהוא מסמיך.

הכנת קמחים ללא גלוטן

קורנפלור הוא חלופה מצוינת לקמח חיטה לבעלי רגישות לגלוטן. ניתן להשתמש בו להכנת קמחים ללא גלוטן לאפייה ולבישול. להכנת קמח ללא גלוטן, מערבבים חלקים שווים של קורנפלור וקמח אורז.

מכינים פופקורן

ניתן להשתמש בקורנפלור גם להכנת פופקורן. להכנת פופקורן עם קורנפלור, מערבבים חלקים שווים של קורנפלור ומים. מחממים את התערובת במחבת עד שהיא מתחילה לבעבע. לאחר מכן מוסיפים גרעיני פופקורן ומכסים את המחבת. הפופקורן יתחיל לקפוץ וניתן להגישו עם חמאה ומלח.

איך לאחסן קורנפלור

יש לאחסן קורנפלור בכלי אטום במקום קריר ויבש. יש להשתמש בו תוך מספר חודשים מהפתיחה.

מידע תזונתי

קורנפלור הוא מקור טוב לפחמימות ולסיבים תזונתיים. הוא גם דל בשומן וקלוריות.

עובדות תזונה (ל-100 גרם)

מֵזִין כמות
קלוריות 360
שומן טוטאלי 0.3 גרם
סה"כ פחמימות 82.5 גרם
סיבים תזונתיים 2.5 גרם
חֶלְבּוֹן 7.5 גרם

קורנפלור הוא מרכיב נהדר שיש במזווה שלך. זהו מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו באפייה, עיבוי רטבים והכנת קמחים ללא גלוטן. זה גם מקור טוב לפחמימות ולסיבים תזונתיים. כדי להפיק את המרב מהקורנפלור, יש לאחסן אותו בכלי אטום במקום קריר ויבש ולהשתמש בו תוך מספר חודשים מרגע הפתיחה. למידע נוסף על השימושים של קורנפלור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן