דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות עם שאריות בשר על האש?

מה לעשות עם שאריות בשר על האש?

2023-06-17 07:35:00+02:00

הכינו סנדוויץ' בשר על האש

אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בשאריות הבשר בגריל היא להכין כריך טעים. התחל בקליית חתיכת לחם והוספת שכבה של התבלין האהוב עליך, כמו מיונז או חרדל. לאחר מכן, הוסף שכבה משאריות הבשר בגריל שלך, כגון סטייק, עוף או חזיר. הוסיפו את זה עם קצת חסה, עגבנייה ובצל, וקיבלתם לעצמכם כריך טעים. אתה יכול גם להוסיף גבינה, חמוצים או תוספות אחרות כדי להפוך אותו לטעים עוד יותר.

צור סלט בשר בגריל

אם אתם מחפשים אופציה קלה יותר, למה שלא תכינו סלט בשר בגריל? התחל בקצוץ מעט חסה והוספה לקערה. לאחר מכן, הוסף את שאריות הבשר שלך בגריל, כגון סטייק, עוף או חזיר. הוסיפו אותו עם כמה עגבניות, מלפפונים ושאר ירקות לבחירתכם. אתה יכול גם להוסיף קצת גבינה, אגוזים או תוספות אחרות כדי להפוך אותו לעוד יותר טעים. לבסוף, הוסיפו את הרוטב האהוב עליכם וקיבלתם לעצמכם סלט טעים ובריא.

הכינו פיצה בשרים על האש

אם אתה מרגיש יצירתי, למה שלא תכין פיצה בשרית בגריל? התחל בחימום מראש של התנור ל-350 מעלות. לאחר מכן, מורחים מעט רוטב פיצה על קרום פיצה מוכן מראש. הוסיפו את זה עם קצת גבינה ושאריות הבשר בגריל, כמו סטייק, עוף או חזיר. לבסוף מוסיפים כמה ירקות לבחירתכם ואופים בתנור כ-15 דקות. קניתם לעצמכם פיצה טעימה וייחודית.

צור בוריטו בשר על האש

אם אתם מחפשים ארוחה קלה ומהירה, למה שלא תכינו בוריטו בשר על האש? מתחילים בחימום טורטייה במחבת. לאחר מכן, הוסף קצת שעועית מחודשת, גבינה ושאריות הבשר שלך בגריל, כגון סטייק, עוף או חזיר. הוסיפו את זה עם קצת חסה, עגבנייה ובצל, ויש לכם בוריטו טעים. אתה יכול גם להוסיף קצת סלסה, שמנת חמוצה, או תוספות אחרות כדי להפוך את זה אפילו יותר טעים.

הכינו קוזדילה בשרים על האש

אם אתם מחפשים חטיף טעים, למה שלא תכינו קסאדילה בשרית בגריל? מתחילים בחימום טורטייה במחבת. לאחר מכן, הוסף קצת גבינה ואת שאריות הבשר שלך בגריל, כגון סטייק, עוף או חזיר. הוסיפו את זה עם קצת חסה, עגבנייה ובצל, וקיבלתם לעצמכם קוסאדילה טעימה. אתה יכול גם להוסיף קצת סלסה, שמנת חמוצה, או תוספות אחרות כדי להפוך את זה אפילו יותר טעים.

הכינו מרק בשר על האש

אם אתם מחפשים ארוחה מנחמת, למה שלא תכינו מרק בשר על האש? התחל בחימום מעט מרק בסיר. לאחר מכן, הוסף כמה ירקות לבחירתך ואת שאריות הבשר שלך בגריל, כגון סטייק, עוף או חזיר. תן לזה להתבשל כ-10 דקות וקיבלת לעצמך מרק טעים. אתה יכול גם להוסיף כמה תבלינים, עשבי תיבול, או תוספות אחרות כדי להפוך את זה אפילו יותר טעים. לא משנה למה אתה במצב רוח, יש הרבה דרכים להפיק את המרב משאריות הבשר שלך בגריל. מסנדוויצ'ים וסלטים ועד פיצות ובוריטוס, יש הרבה מתכונים טעימים שתוכלו להכין עם שאריות הבשר בגריל שלכם. אז אל תתנו לזה ללכת לפח – תהיו יצירתיים והכינו משהו טעים! למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן