דף הבית » אנציקלופדיה » מה צריך לעשות לפני טיסה לטורקיה?

מה צריך לעשות לפני טיסה לטורקיה?

מה צריך לעשות לפני טיסה לטורקיה?

דרישות ויזה לטורקיה

אם אתם מתכננים טיול לטורקיה, תצטרכו לוודא שיש לכם את הויזה הנכונה. בהתאם ללאום שלך, ייתכן שיהיה עליך להגיש בקשה לויזה מראש. אזרחי ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה, למשל, חייבים להגיש בקשה לויזה לפני הכניסה לטורקיה. תהליך הבקשה לויזה הוא פשוט יחסית. יהיה עליך למלא טופס בקשה מקוון, לשלם את אגרת הויזה ולהגיש את המסמכים הדרושים. לאחר אישור הבקשה שלך, תקבל ויזה אלקטרונית שתוכל להדפיס ולהציג בגבול הטורקי.

חיסונים לטורקיה

לפני שאתה נוסע לטורקיה, עליך לוודא שאתה מעודכן לגבי החיסונים שלך. המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ לכל הנוסעים לטורקיה להתחסן נגד הפטיטיס A ו-B, טיפוס הבטן וכלבת. כדאי גם לוודא שאתה מעודכן לגבי חיסונים שגרתיים, כגון חצבת, חזרת ואדמת (MMR).

טיפים לאריזה לטורקיה

כאשר אורזים לטיול בטורקיה, חשוב לזכור את האקלים והתרבות של המדינה. לטורקיה יש אקלים ים תיכוני, אז תרצו להביא בגדים קלים שניתן לשכבות. כדאי גם להביא כמה פריטי לבוש צנועים, כמו חצאיות ארוכות וחולצות רפויות, שכן טורקיה היא מדינה מוסלמית ברובה. בנוסף לבגדים, תרצו להביא עוד כמה דברים חיוניים. ודא שיש לך דרכון תקף, ויזה תקפה (אם נדרש) וכרטיס אשראי תקף. כדאי גם להביא מתאם מתח, שכן שקעי החשמל בטורקיה שונים מאלה שבארצות הברית.

השוואה מהירה

דרישות אשרה חיסונים טיפים לאריזה
הגש בקשה לויזה מראש הפטיטיס A & B, טיפוס, כלבת ביגוד קל משקל, ביגוד צנוע, דרכון, ויזה, כרטיס אשראי, מתאם חשמל

לפני שאתם טסים לטורקיה, ודאו שיש לכם את הויזה הנכונה, החיסונים וכלי האריזה הנכונים. הגשת בקשה לויזה מראש היא חובה, וכדאי לוודא שאתה מעודכן לגבי החיסונים שלך. בכל הנוגע לאריזה, הקפידו להביא ביגוד קל משקל שניתן לשכבות, כמו גם כמה פריטי לבוש צנועים. אל תשכח להביא דרכון, ויזה, כרטיס אשראי ומתאם חשמל. עם הכנה נכונה, תהיו מוכנים לטיול בטוח ומהנה לטורקיה. למידע נוסף על מה לעשות לפני טיסה לטורקיה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן