דף הבית » בחירות הגולשים » מה צריך לעשות לפני תיאוריה 2018?

מה צריך לעשות לפני תיאוריה 2018?

מה צריך לעשות לפני תיאוריה 2018?

מתכוננים לתיאוריה 2018

תיאוריה 2018 ממש מעבר לפינה, וזה הזמן להתחיל להתכונן. בין אם אתה משתתף בפעם הראשונה או ותיק ותיק, יש כמה דברים שאתה צריך לעשות לפני האירוע הגדול. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתכונן לתיאוריה 2018.

תכנן את לוח הזמנים שלך

תיאוריה 2018 היא אירוע אדיר, וזה יכול להיות מכריע אם אין לך תוכנית. לפני האירוע, הקדישו זמן לעיון בלוח הזמנים ותכננו באילו מפגשים אתם רוצים להשתתף. זה יעזור לך להפיק את המרב מהזמן שלך ולהבטיח שלא תפספס אף אחד מהמפגשים הנהדרים.

חקור את הרמקולים

Theory 2018 מציגה כמה מהמוחות המובילים בתעשייה. לפני האירוע, הקדישו זמן לחקור את הדוברים ולהכיר את עבודתם. זה יעזור לך להפיק את המרב מהמפגשים שלהם ולהבטיח שלא תפספס שום תובנות חשובות.

תביא את הציוד הנכון

Theory 2018 הוא אירוע ממוקד טכנולוגיה, ולכן חשוב להביא את הציוד הנכון. ודא שיש לך מחשב נייד או טאבלט איתך כדי שתוכל לרשום הערות ולעקוב אחר המפגשים. כדאי להביא גם בנק כוח וכמה כבלים נוספים כדי לוודא שלא ייגמר לך המיץ.

רשת עם משתתפים אחרים

תיאוריה 2018 היא הזדמנות מצוינת להיפגש ולהתחבר עם משתתפים אחרים. לפני האירוע, הקדישו זמן להתחבר למשתתפים אחרים ברשתות החברתיות ולהציג את עצמכם. זה יעזור לך להפיק את המרב מהזמן שלך באירוע ולהבטיח שלא תפספס שום קשר יקר ערך.

דעה אישית

תיאוריה 2018 היא אירוע מדהים והזדמנות מצוינת ללמוד ולרשת. אני ממש מצפה להשתתף ולנצל את כל המפגשים והדוברים הנהדרים. אני גם נרגש להכיר אנשים חדשים וליצור קשרים בעלי ערך. אני בטוח שזו תהיה חוויה מדהימה ואני לא יכול לחכות להתחיל.

סיכום

תיאוריה 2018 ממש מעבר לפינה, וזה הזמן להתחיל להתכונן. הקפד לתכנן את לוח הזמנים שלך, לחקור את הדוברים, להביא את הציוד המתאים וליצור קשר עם משתתפים אחרים. עם מעט הכנה, תוכלו להפיק את המרב מהזמן שלכם באירוע ולהבטיח שלא תפספסו אף אחד מהמפגשים הנהדרים. למידע נוסף, בדוק את Theory 2018 ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן