דף הבית » לא ידעתי » מה צריך לעשות מרגע שגילית שאת בהריון

מה צריך לעשות מרגע שגילית שאת בהריון

מה צריך לעשות מרגע שגילית שאת בהריון

ראה את הרופא שלך

כאשר אתה מגלה שאתה בהריון, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע תור לרופא שלך. הרופא שלך יוכל לספק לך את הייעוץ והטיפול הטובים ביותר להריון שלך. במהלך הפגישה שלך, הרופא שלך ישאל אותך שאלות לגבי ההיסטוריה הרפואית ואורח החיים שלך, וככל הנראה יבצע בדיקה גופנית. הרופא שלך ידון גם בבדיקות שאולי תצטרך לעשות במהלך ההריון.

התחל ליטול ויטמינים לפני לידה

נטילת ויטמינים לפני הלידה היא חלק חשוב בהריון בריא. ויטמינים טרום לידתיים מכילים חומרים מזינים חשובים כגון חומצה פולית, ברזל וסידן החיוניים להתפתחות תינוקך. הרופא שלך עשוי להמליץ על מותג ספציפי של ויטמינים טרום לידתיים, או שאתה יכול לרכוש אותם ללא מרשם. חשוב ליטול ויטמינים טרום לידתיים שלך כל יום, לפי הנחיות הרופא שלך.

אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה חיונית להריון בריא. אכילת תזונה מאוזנת הכוללת שפע של פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים תעזור להבטיח שאתה ותינוקך מקבלים את כל אבות המזון הדרושים לך. חשוב גם לשתות הרבה מים ולהגביל את צריכת הקפאין והאלכוהול.

התאמן באופן קבוע

פעילות גופנית סדירה במהלך ההריון חשובה לבריאותך ולבריאות תינוקך. פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית מתח, לשפר את מצב הרוח ולשמור על הגוף שלך חזק וחזק. שוחח עם הרופא שלך על סוגי הפעילות הגופנית שבטוחה לך לעשות במהלך ההריון.

לנוח הרבה

מנוחה רבה חיונית להריון בריא. הקפידו לישון לפחות 8 שעות בכל לילה ותנו תנומות במהלך היום אם אתם זקוקים להן. כמו כן, חשוב לקחת הפסקות במהלך היום ולהימנע מפעילויות מאומצות מדי.

בצע שינויים באורח החיים

ישנם שינויים מסוימים באורח החיים שעליך לבצע כאשר אתה מגלה שאתה בהריון. עליך להפסיק לעשן, להימנע מאלכוהול וסמים ולהגביל את החשיפה שלך לרעלים. כדאי גם להימנע מפעילויות שעלולות להיות מסוכנות, כגון ספורט מגע.

סיכום

כאשר אתה מגלה שאתה בהריון, יש הרבה דברים שאתה צריך לעשות כדי להבטיח את הבריאות והבטיחות שלך ושל תינוקך. קבעו תור לרופא שלכם, התחילו ליטול ויטמינים לפני הלידה, אכלו תזונה בריאה, התעמלו באופן קבוע, תנוחו הרבה וערכו שינויים באורח החיים. למידע נוסף, צפו בסרטון זה על מה לעשות כשאתה מגלה שאתה בהריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן