דף הבית » המלצות הצוות » איך אני יכול לדעת כמה כסף אני חייב לביטוח לאומי?

איך אני יכול לדעת כמה כסף אני חייב לביטוח לאומי?

איך אני יכול לדעת כמה כסף אני חייב לביטוח לאומי?

מהו ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא מערכת של הפרשות המשולמות על ידי שכירים, מעסיקים ועצמאים כדי לספק הטבות מסוימות של המדינה. ההפקדות משמשות למימון קצבאות המדינה, דמי אבטלה וקצבאות אחרות של המדינה. סכום הביטוח הלאומי שאתה משלם תלוי בהכנסה שלך ובמצב התעסוקה שלך.

כיצד אוכל לחשב את דמי הביטוח הלאומי שלי?

דמי הביטוח הלאומי שלך מחושבים על סמך הרווחים שלך. סכום הביטוח הלאומי שאתה משלם נקבע לפי סכום הכסף שאתה מרוויח ומצב התעסוקה שלך. אם אתה שכיר, המעסיק שלך ינכה את דמי הביטוח הלאומי שלך מהשכר שלך. סכום הביטוח הלאומי שתשלם יהיה תלוי בסכום הכסף שאתה מרוויח ובמצב התעסוקה שלך. אם אתה עצמאי, תצטרך לחשב את דמי הביטוח הלאומי שלך בעצמך. אתה יכול להשתמש במחשבון הביטוח הלאומי של HMRC כדי לחשב כמה אתה צריך לשלם.

עובדים

אם אתה שכיר, המעסיק שלך ינכה את דמי הביטוח הלאומי שלך מהשכר. סכום הביטוח הלאומי שאתה משלם יהיה תלוי בסכום הכסף שאתה מרוויח ובמצב התעסוקה שלך. סכום הביטוח הלאומי שאתה משלם כשכיר מבוסס על הרווחים שלך. אם אתה מרוויח יותר מ-183 ליש"ט בשבוע, תשלם 12% מהרווחים שלך מעל 183 ליש"ט בדמי ביטוח לאומי. אם אתה מרוויח פחות מ-183 פאונד בשבוע, לא תשלמו כלום.

עצמאי

אם אתה עצמאי, תצטרך לחשב את דמי הביטוח הלאומי שלך בעצמך. אתה יכול להשתמש במחשבון הביטוח הלאומי של HMRC כדי לחשב כמה אתה צריך לשלם. סכום הביטוח הלאומי שאתה משלם כעצמאי מבוסס על הרווחים שלך. אם הרווחים שלך הם יותר מ-6,475 ליש"ט בשנה, תשלם 9% מהרווחים שלך מעל 6,475 ליש"ט בדמי ביטוח לאומי. אם הרווחים שלך יהיו פחות מ-6,475 פאונד בשנה, לא תשלמו כלום.

כיצד אוכל לברר כמה אני חייב בדמי ביטוח לאומי?

אם אתה שכיר, המעסיק שלך ינכה את דמי הביטוח הלאומי שלך מהשכר. המעסיק שלך יספק לך תלוש שכר שיראה כמה שילמת ביטוח לאומי. אם אתה עצמאי, תצטרך לחשב את דמי הביטוח הלאומי שלך בעצמך. אתה יכול להשתמש במחשבון הביטוח הלאומי של HMRC כדי לחשב כמה אתה צריך לשלם. אתה יכול גם לבדוק את רישום הביטוח הלאומי שלך באינטרנט. אתה יכול להשתמש בהצהרת הביטוח הלאומי של HMRC כדי לבדוק את רישום הביטוח הלאומי שלך ולגלות כמה אתה חייב.

השוואה מהירה

עובדים עצמאי
12% מהרווחים מעל 183 פאונד בשבוע 9% מהרווחים מעל 6,475 פאונד בשנה
המעסיק מנכה מהשכר חשבו בעצמכם
בדוק תלוש שכר בדוק את הצהרת הביטוח הלאומי של HMRC

לסיכום, חשוב להבין כמה אתם חייבים בדמי ביטוח לאומי. אם אתה שכיר, המעסיק שלך ינכה את דמי הביטוח הלאומי שלך מהשכר. אם אתה עצמאי, תצטרך לחשב את דמי הביטוח הלאומי שלך בעצמך. אתה יכול להשתמש במחשבון הביטוח הלאומי של HMRC כדי לחשב כמה אתה צריך לשלם. אתה יכול גם לבדוק את רישום הביטוח הלאומי שלך באינטרנט. אתה יכול להשתמש בהצהרת הביטוח הלאומי של HMRC כדי לבדוק את רישום הביטוח הלאומי שלך ולגלות כמה אתה חייב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן