דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יודע איזה אייפון יש לך?

איך אתה יודע איזה אייפון יש לך?

איך אתה יודע איזה אייפון יש לך?

זיהוי דגם האייפון שלך

רוצה לדעת איזה אייפון יש לך? בין אם אתם מחפשים לקנות כיסוי חדש או סתם סקרן לגבי המכשיר שלכם, חשוב לדעת איזה דגם אייפון יש לכם. הנה מדריך שיעזור לך לזהות את הדגם והדור של האייפון שלך.

בדוק את מספר הדגם של האייפון שלך

הדרך הקלה ביותר לזהות את דגם האייפון שלך היא לבדוק את מספר הדגם בגב המכשיר שלך. מספר הדגם כתוב כ-"A####", כאשר הסימן # מייצג מספר. לדוגמה, לאייפון 7 פלוס יש את מספר הדגם A1661.

ברגע שיש לך את מספר הדגם, תוכל להשתמש בכלי בדיקת מספר הדגם של אפל כדי לזהות את הדגם והדור של האייפון שלך. כלי זה גם יגיד לך לאיזה ספק המכשיר שלך תואם.

תראה את העיצוב של האייפון שלך

אם אין לך גישה למספר הדגם, תוכל גם לזהות את דגם האייפון שלך על ידי התבוננות בעיצוב שלו. אפל משחררת עיצוב חדש לאייפון מדי שנה, כך שבדרך כלל אתה יכול לדעת איזה דור המכשיר שלך על ידי התבוננות בעיצוב שלו.

לדוגמה, לאייפון 7 ו-8 יש עיצוב דומה, אבל לאייפון 8 יש גב זכוכית ולאייפון 7 יש גב אלומיניום. לאייפון X ולדגמים החדשים יותר עיצוב שונה לחלוטין, עם חריץ בחלק העליון של התצוגה ומסגרת נירוסטה.

בדוק את תוכנת האייפון שלך

אתה יכול גם לזהות את דגם האייפון שלך על ידי בדיקת גרסת התוכנה. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על כללי > אודות. בדף זה תראה את שם הדגם ומספר הדגם. זה יגיד לך איזה דגם אייפון יש לך.

אם אתה עדיין לא בטוח איזה דגם אייפון יש לך, תוכל גם לחפש את המכשיר שלך ב- YouTube . ישנם סרטונים מועילים רבים שיראו לך כיצד לזהות את דגם האייפון שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן