דף הבית » עוצר נשימה » איך אתה יודע איזה סוג של אייפון יש לי?

איך אתה יודע איזה סוג של אייפון יש לי?

איך אתה יודע איזה סוג של אייפון יש לי?

בדיקה ויזואלית

הדרך הקלה ביותר לדעת איזה סוג של אייפון יש לך היא להסתכל עליו. מכשירי אייפון מגיעים במגוון גדלים, צבעים וסגנונות, כך שקל להבחין ביניהם. מכשירי האייפון הנפוצים ביותר הם ה-iPhone 6, 6s, 7, 8, X, XS ו-11. לכל אחד מהדגמים הללו עיצוב שונה, כך שתוכל להבדיל ביניהם בקלות. ל-iPhone 6 ו-6s יש תצוגה בגודל 4.7 אינץ' וגוף אלומיניום מעוגל. לאייפון 7 ו-8 יש צג בגודל 4.7 אינץ' וגב זכוכית. לאייפון X, XS ו-11 יש צג בגודל 5.8 אינץ' ומסגרת נירוסטה.

מספרי דגם

דרך נוספת לדעת איזה סוג של אייפון יש לך היא להסתכל על מספר הדגם. מספר הדגם מודפס בגב הטלפון, בסמוך לתחתית. בדרך כלל מדובר במחרוזת ארוכה של מספרים ואותיות, כגון "A1865" או "MGAH2LL/A." שני התווים הראשונים של מספר הדגם מציינים את סוג האייפון. לדוגמה, "A" מציין iPhone 6 או 6s, "M" מציין iPhone 7 או 8, ו- "X" מציין iPhone X, XS או 11.

תוֹכנָה

התוכנה באייפון יכולה גם לומר לך איזה סוג של אייפון יש לך. כדי לבדוק את התוכנה, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "כללי". לאחר מכן, הקש על "אודות". השדה "דגם" יגיד לך את סוג האייפון שברשותך. לדוגמה, "iPhone 6s" מציין אייפון 6s, "iPhone 7" מציין אייפון 7, ו-"iPhone 11" מציין אייפון 11.

השוואה מהירה

דֶגֶם גודל תצוגה גוּף
אייפון 6/6s 4.7 אינץ' אֲלוּמִינְיוּם
אייפון 7/8 4.7 אינץ' זכוכית
אייפון X/XS/11 5.8 אינץ' פלדת אל – חלד

בנוסף לבדיקה החזותית ומספרי הדגמים, אתה יכול גם לבדוק את התוכנה באייפון שלך כדי לקבוע את סוג האייפון שברשותך.

שאלות ותשובות

ש: איך אני יודע אם האייפון שלי לא נעול?

ת: אתה יכול לבדוק אם האייפון שלך לא נעול על ידי הכנסת כרטיס SIM מספק אחר. אם הטלפון אינו נעול, אתה אמור להיות מסוגל לבצע שיחות ולהשתמש בנתונים. אם הטלפון נעול, לא תוכל לבצע שיחות או להשתמש בנתונים.

ש: איך אני יודע אם האייפון שלי משופץ?

ת: אתה יכול לבדוק אם האייפון שלך משופץ על ידי חיפוש תווית "מחודש" על הקופסה. אתה יכול גם לבדוק את המספר הסידורי בגב הטלפון. אם המספר הסידורי מתחיל ב-"RF", אז זה אייפון מחודש.

ש: איך אני יודע אם האייפון שלי חדש או משומש?

ת: אתה יכול לבדוק אם האייפון שלך חדש או משומש על ידי חיפוש סימני בלאי. אם הטלפון חדש, הוא אמור להיות במצב תקין. אם נעשה שימוש בטלפון, עשויים להיות בו שריטות, שקעים או סימני בלאי אחרים.

סיכום

קל לזהות את סוג האייפון שברשותך. אתה יכול להסתכל בטלפון עצמו, לבדוק את מספר הדגם או לבדוק את התוכנה. אתה יכול גם לבדוק אם הטלפון לא נעול, משופץ או בשימוש. בעזרת טיפים אלה, אתה אמור להיות מסוגל לקבוע במהירות את סוג האייפון שברשותך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן