דף הבית » TOP10 » איך אתה יודע מאיזה מחשב נשלח האימייל?

איך אתה יודע מאיזה מחשב נשלח האימייל?

איך אתה יודע מאיזה מחשב נשלח האימייל?

מהי כותרת דוא"ל?

כותרת דואר אלקטרוני היא קבוצה של מידע הכלול בכותרת של הודעת דואר אלקטרוני. הוא מכיל מידע כגון כתובת ה-IP של השולח, התאריך והשעה שבה נשלחה ההודעה וכתובת האימייל של הנמען. ניתן להשתמש במידע זה כדי לזהות את מקור האימייל ולהגן על עצמך מפני מיילים זדוניים.

כיצד להציג כותרת דוא"ל

ניתן לראות את כותרת הדוא"ל על ידי פתיחת הודעת הדוא"ל ובחירה באפשרות "הצג". בהתאם ללקוח הדוא"ל שבו אתה משתמש, הכותרת עשויה להיות מוצגת בחלון נפרד או כחלק מההודעה עצמה.

איזה מידע כלול בכותרת דוא"ל?

כותרת הדואר האלקטרוני מכילה מידע מגוון, לרבות כתובת ה-IP של השולח, התאריך והשעה שבה נשלחה ההודעה, כתובת המייל של הנמען ושורת הנושא של ההודעה. הוא כולל גם מידע על המסלול שעברה ההודעה כדי להגיע ליעדה.

כיצד לזהות את המקור של דואר אלקטרוני

לאחר שהצגת את כותרת הדוא"ל, תוכל להשתמש במידע כדי לזהות את מקור הדוא"ל. כתובת ה-IP של השולח היא פיסת המידע החשובה ביותר, שכן ניתן להשתמש בה כדי להתחקות אחר מקור ההודעה. אתה יכול גם להשתמש בתאריך ובשעה שבה ההודעה נשלחה כדי לקבוע מתי ההודעה נשלחה.

כיצד להגן על עצמך מפני הודעות דוא"ל זדוניות

על ידי צפייה בכותרת הדוא"ל, תוכל לזהות את מקור הדוא"ל ולהגן על עצמך מפני מיילים זדוניים. אם כתובת ה-IP של השולח לא מוכרת, עליך לחשוד בהודעה ולמחוק אותה מבלי לפתוח אותה. כמו כן, עליך להיזהר מהודעות דוא"ל המכילות קבצים מצורפים או קישורים חשודים, שכן אלה עלולים להיות זדוניים.

סיכום

כשמקבלים מייל חשוב לדעת מאיזה מחשב הוא נשלח. על ידי צפייה בכותרת הדוא"ל, תוכל לזהות את מקור הדוא"ל ולהגן על עצמך מפני מיילים זדוניים. למידע נוסף, עיין בסרטון זה על כותרות דוא"ל או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן