דף הבית » מומלץ בהקדם » איך יודעים אם הכרטיס הוא 30?

איך יודעים אם הכרטיס הוא 30?

איך יודעים אם הכרטיס הוא 30?

מה זה כרטיס 30?

קלף 30 הוא סוג של קלפי משחק המשמש במשחקי קלפים רבים ושונים. בדרך כלל מדובר בחפיסה סטנדרטית של 52 קלפים, אך עם שני ג'וקרים נוספים כדי להפוך אותה לחפיסה של 30 קלפים. הג'וקרים יכולים לשמש כקלפים פראיים, או שהם יכולים לשמש כדי לייצג כל קלף בחפיסה. חפיסת 30 קלפים משמשת לעתים קרובות במשחקי קלפים לילדים, כמו גם בחלק ממשחקי קלפים למבוגרים.

כיצד לזהות כרטיס 30

כאשר מנסים לזהות קלף 30, הדבר הראשון שאתה צריך לחפש הוא מספר הקלפים בחפיסה. חפיסת קלפים רגילה מכילה בדרך כלל 52 קלפים, אך חפיסת קלפים של 30 תכיל שני ג'וקרים נוספים. הג'וקרים יסומנו בדרך כלל בצבע או בעיצוב שונה משאר הקלפים בחפיסה.

כדאי גם לחפש את מספר החליפות בסיפון. חפיסת קלפים רגילה תכלול ארבע חליפות (לבבות, יהלומים, אלות ואפלים), אך בחפיסה של 30 קלפים יהיו חמש חליפות (ארבעת החליפות הסטנדרטיות פלוס סדרה חמישית, בדרך כלל ג'וקרים).

טבלה של 30 חליפות קלפים

חליפות סטנדרטיות 30 חליפות קלפים
לבבות לבבות
יהלומים יהלומים
מועדונים מועדונים
אלים אלים
ג'וקרים

איך לשחק עם חפיסת 30 קלפים

לאחר שזיהית חפיסת 30 קלפים, תוכל להתחיל לשחק איתה. כללי המשחק ישתנו בהתאם לסוג המשחק שאתה משחק, אך הנחת היסוד היא בדרך כלל זהה. הג'וקרים בחפיסה יכולים לשמש כקלפים פראיים, או שהם יכולים לשמש כדי לייצג כל קלף בחפיסה. זה מקל על המשחקים מסוימים, כמו Go Fish או Old Maid.

אם אתה משחק במשחק שדורש מספר מסוים של קלפים, כמו רמי או בלאק ג'ק, אתה יכול להשתמש בג'וקרים כדי להשלים את ההבדל. לדוגמה, אם אתה משחק משחק בלאק ג'ק עם ארבעה שחקנים, אתה יכול להשתמש בשני הג'וקרים כדי להרכיב את שני הקלפים הנוספים הדרושים להשלמת המשחק.

אם אתה משחק במשחק שדורש מספר מסוים של חליפות, כמו פוקר או קרייזי ייטס, אתה יכול להשתמש בחליפה החמישית (הג'וקרים) כדי להשלים את ההבדל. לדוגמה, אם אתה משחק במשחק של Crazy Eights עם ארבעה שחקנים, אתה יכול להשתמש בחליפה החמישית (הג'וקרים) כדי להרכיב את שתי החליפות הנוספות הדרושות להשלמת המשחק.

אם אתה עדיין לא בטוח אם הכרטיס שאתה מחזיק הוא כרטיס 30, אתה תמיד יכול לחפש מדריך וידאו ב-YouTube.com כדי לעזור לך לזהות אותו. לחץ כאן כדי לחפש סרטון הדרכה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן