דף הבית » להעביר את הזמן » איך לדעת באולטרסאונד אם זה בן או ילדה בגיל 12 שבועות

איך לדעת באולטרסאונד אם זה בן או ילדה בגיל 12 שבועות

איך לדעת באולטרסאונד אם זה בן או ילדה בגיל 12 שבועות

מה זה אולטרסאונד?

אולטרסאונד היא טכניקת הדמיה רפואית המשתמשת בגלי קול בתדר גבוה כדי ליצור תמונה של פנים הגוף. אולטרסאונד משמש בדרך כלל לאבחון ומעקב הריון, כמו גם לאיתור כל חריגות בעובר.

כיצד אולטרסאונד יכול לקבוע את מין התינוק?

בשבוע 12, ניתן להשתמש באולטרסאונד כדי לקבוע את מין התינוק. במהלך האולטרסאונד, הטכנאי יחפש נוכחות של פקעת איברי המין, שהיא בליטה קטנה הממוקמת בין רגלי העובר. אם הבליטה קיימת, סביר להניח שמדובר בבן. אם הבליטה לא קיימת, סביר להניח שזו בחורה.

למה לצפות במהלך האולטרסאונד

האולטרסאונד הוא הליך ללא כאבים שנמשך כ-30 דקות. במהלך האולטרסאונד, הטכנאי ישתמש במתמר כדי לשלוח גלי קול דרך בטן האם. גלי הקול יקפצו מגופו של התינוק וייצרו תמונה על גבי צג. לאחר מכן, הטכנאי יחפש את פקעת איברי המין כדי לקבוע את מין התינוק.

מהם היתרונות של אולטרסאונד?

אולטרסאונד הוא דרך בטוחה ואמינה לקבוע את מין התינוק. הם משמשים גם למעקב אחר בריאות התינוק ולבדוק אם יש חריגות. ניתן להשתמש באולטרסאונד גם כדי למדוד את גודל התינוק ולהעריך את תאריך הלידה.

מהם הסיכונים של אולטרסאונד?

אולטרסאונד נחשב בדרך כלל בטוח, אך ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך. גלי הקול המשמשים באולטרסאונד עלולים לחמם את הרקמות בגוף, מה שעלול לגרום לאי נוחות או לכאב. קיים גם סיכון קטן לזיהום או דימום.

סיכום

אולטרסאונד הוא דרך בטוחה ואמינה לקבוע את מינו של תינוק בגיל 12 שבועות. במהלך האולטרסאונד, הטכנאי יחפש נוכחות של פקעת איברי המין כדי לקבוע את מין התינוק. ניתן להשתמש באולטרסאונד גם כדי לפקח על בריאות התינוק ולבדוק אם יש חריגות. עם זאת, ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך, ולכן חשוב לדון בכל דאגה עם הרופא שלך לפני ביצוע אולטרסאונד. למידע נוסף על אולטרסאונד, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן