דף הבית » בינג’ » כיצד לדעת אם המחשב הופעל מחדש ובאיזה שעה?

כיצד לדעת אם המחשב הופעל מחדש ובאיזה שעה?

כיצד לדעת אם המחשב הופעל מחדש ובאיזה שעה?

מה לחפש

כאשר מנסים לקבוע אם מחשב מפעיל את עצמו מחדש, יש כמה דברים שצריך לחפש. ראשית, בדוק את היומנים של המחשב. יומנים אלה יגידו לך אם המחשב הופעל מחדש ובאיזה שעה. בנוסף, תוכל לחפש כל שינוי בהגדרות או בתוכניות של המחשב שייתכן שהושפעו מההפעלה מחדש.

בדיקת היומנים של המחשב

כדי לבדוק את יומני המחשב, תצטרך לגשת למציג האירועים. זהו כלי הכלול ב-Windows וניתן לגשת אליו על ידי הקלדת "מציג אירועים" בשורת החיפוש. לאחר פתיחת מציג האירועים, תוכל לצפות ביומן המערכת. יומן זה יראה לך את כל האירועים שהתרחשו במחשב, כולל אתחול מחדש.

בדיקת יומן המערכת

כשתפתח את יומן המערכת, תוכל לראות רשימה של אירועים שהתרחשו במחשב. כדי לברר אם המחשב הפעיל מחדש את עצמו, חפש את כל הערכים שאומרים "מערכת מופעלת מחדש". ערכים אלה יגידו לך מתי המחשב הופעל מחדש ובאיזה שעה.

בודקים שינויים

בנוסף לבדיקת היומנים של המחשב, תוכל גם לחפש שינויים שייתכן שנגרמו מההפעלה מחדש. לדוגמה, אם המחשב הופעל מחדש בזמן שתוכנית רצה, ייתכן שתבחין שהתוכנית אינה פועלת עוד או שחלק מההגדרות שלה שונו. בנוסף, אם המחשב הופעל מחדש בזמן שמירת קובץ, ייתכן שתבחין שהקובץ כבר לא שם.

בדיקת תוכניות

אם אתה מבחין שתוכנית אינה פועלת עוד או שההגדרות שלה השתנו, תוכל לבדוק את היומנים של המחשב כדי לראות אם המחשב הופעל מחדש בזמן שהתוכנית פעלה. כדי לעשות זאת, פתח את מציג האירועים וחפש את כל הערכים שאומרים "התוכנית הופסקה" או "התוכנית התחילה". ערכים אלה יגידו לך מתי התוכנית נעצרה או התחילה ובאיזה שעה.

בודק קבצים

אם אתה מבחין שקובץ אינו קיים יותר, תוכל לבדוק את היומנים של המחשב כדי לראות אם המחשב הופעל מחדש בזמן שמירת הקובץ. כדי לעשות זאת, פתח את מציג האירועים וחפש את כל הערכים שאומרים "הקובץ נשמר" או "הקובץ נמחק". ערכים אלה יגידו לך מתי הקובץ נשמר או נמחק ובאיזה שעה.

סיכום

לסיכום, ניתן לדעת אם מחשב עשה את עצמו מחדש ובאיזה שעה. לשם כך, תצטרך לבדוק את היומנים של המחשב ולחפש שינויים שייתכן שנגרמו מההפעלה מחדש. על ידי כך, תוכל לקבוע אם המחשב הופעל מחדש ובאיזה שעה. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן