דף הבית » בינג’ » כיצד לדעת אם המחשב שלך מופעל מחדש ובאיזה שעה?

כיצד לדעת אם המחשב שלך מופעל מחדש ובאיזה שעה?

כיצד לדעת אם המחשב שלך מופעל מחדש ובאיזה שעה?

מה גורם למחשב להפעיל את עצמו מחדש?

כאשר מחשב מאתחל את עצמו, זה יכול להיגרם ממגוון של בעיות. זו יכולה להיות בעיית חומרה, כגון אספקת חשמל פגומה, או בעיית תוכנה, כגון וירוס או מערכת הפעלה פגומה. זה יכול להיגרם גם משגיאת משתמש, כגון הגדרה שגויה או התקנת מנהל התקן שגויה.

כיצד לדעת אם המחשב שלך מופעל מחדש

אם המחשב שלך מאתחל את עצמו, יש כמה דרכים לדעת. הראשון הוא להסתכל על יומן המערכת. יומן זה יראה לך מתי המחשב הופעל מחדש ואת הסיבה להפעלה מחדש. אתה יכול גם להסתכל על מציג האירועים, שיראה לך מידע מפורט יותר על ההפעלה מחדש. דרך נוספת לדעת אם המחשב שלך מאתחל את עצמו היא להסתכל על הגדרות צריכת החשמל. אם המחשב מוגדר להפעלה מחדש אוטומטית לאחר פרק זמן מסוים, סביר להניח שזו הסיבה להפעלה מחדש.

פתרון הבעיה

אם קבעתם שהמחשב שלכם מאתחל את עצמו, אז חשוב לפתור את הבעיה. ראשית, בדוק את יומן המערכת ואת מציג האירועים כדי לראות אם יש מידע שיכול לעזור לך לזהות את הסיבה להפעלה מחדש. אם הבעיה קשורה לבעיית חומרה, עליך לבדוק את ספק הכוח ורכיבי חומרה אחרים כדי לבצע בטוח שהם פועלים כראוי. אם הבעיה קשורה לבעיית תוכנה, עליך לבדוק אם יש וירוסים או קבצים פגומים.

תיקון הבעיה

לאחר שזיהית את הסיבה להפעלה מחדש, תוכל לנקוט בצעדים לתיקון הבעיה. אם הבעיה קשורה לבעיית חומרה, עליך להחליף את הרכיב הפגום. אם הבעיה קשורה לבעיית תוכנה, עליך להפעיל סריקת וירוסים ולתקן קבצים פגומים.

באיזו שעה המחשב מופעל מחדש?

השעה שבה המחשב יופעל מחדש יהיה תלוי בהגדרות שהגדרת. אם המחשב מוגדר לאתחל אוטומטית לאחר פרק זמן מסוים, הוא יופעל מחדש באותו זמן. אם המחשב מוגדר להפעלה מחדש בזמן מסוים, הוא יופעל מחדש באותו זמן. אתה יכול גם להפעיל מחדש את המחשב באופן ידני בכל עת על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה. אם אתה מתקשה לקבוע מדוע המחשב שלך מאתחל את עצמו או ב באיזו שעה הוא מופעל מחדש, עליך לפנות לטכנאי מחשבים לקבלת סיוע. הם יוכלו לעזור לך לפתור את הבעיה ולתקן את הבעיה. למידע נוסף על הפעלה מחדש של מחשב, עיין בסרטון YouTube זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן