דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אחרי הפסקת סרזט מקבלים מחזור?

כמה זמן אחרי הפסקת סרזט מקבלים מחזור?

2023-06-18 17:47:00+02:00

מה זה סרזט?

Sarzet היא גלולה למניעת הריון המשמשת למניעת הריון. הוא מכיל שני הורמונים, פרוגסטין ואסטרוגן, הפועלים יחד כדי לעצור את הביוץ ולהקשות על הזרע להגיע לביצית. Sarzet נלקח פעם ביום, בדרך כלל באותה שעה בכל יום. חשוב לקחת את זה כפי שנקבע על מנת להיות יעיל.

נושאים קשורים:

 

איך Sarzet משפיע על המחזור שלך?

כאשר אתה נוטל Sarzet, זה יכול לגרום למחזור שלך להיות לא סדיר או להפסיק לחלוטין. הסיבה לכך היא שההורמונים בגלולה עוצרים את הביוץ, שהוא הכרחי כדי שהגוף שלך ייצור מחזור. אם תפסיק לקחת את Sarzet, הגוף שלך יתחיל לייצר הורמונים שוב והמחזור שלך אמור לחזור לקדמותו.

כמה זמן אחרי הפסקת סרזט מקבלים מחזור?

משך הזמן שלוקח למחזור שלך לחזור לאחר הפסקת Sarzet יכול להשתנות מאדם לאדם. בדרך כלל, זה יכול לקחת בין כמה ימים לכמה שבועות עד שהמחזור שלך חוזר. חשוב לזכור שייתכן שייקח זמן מה עד שהגוף שלך יסתגל לשינוי ההורמונים ועד שהמחזור יחזור למחזוריות הרגילה שלו.

מה אם המחזור שלי לא חוזר לאחר הפסקת סרזט?

אם המחזור שלך לא חוזר לאחר הפסקת Sarzet, חשוב לדבר עם הרופא שלך. הם יכולים לעזור לקבוע את הסיבה ולספק עצות כיצד להחזיר את המחזור למסלול.

מהם היתרונות של נטילת Sarzet?

Sarzet היא צורה יעילה של אמצעי מניעה שיכולה לסייע במניעת הריון. זה גם נוח, שכן צריך לקחת אותו רק פעם ביום. בנוסף, Sarzet יכולה לסייע בהפחתת הסימפטומים של תסמונת קדם וסתית (PMS) ויכולה לעזור לווסת את המחזור החודשי שלך.

סיכום

הפסקת Sarzet עלולה לגרום למחזור שלך להיות לא סדיר או להפסיק לחלוטין. בדרך כלל, זה יכול לקחת בין כמה ימים לכמה שבועות עד שהמחזור שלך חוזר. אם המחזור שלך לא חוזר לאחר הפסקת Sarzet, חשוב לדבר עם הרופא שלך. Sarzet היא צורה יעילה של אמצעי מניעה שיכולה לסייע במניעת הריון ויכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של PMS ולהסדיר את המחזור החודשי שלך. למידע נוסף על Sarzet וצורות אחרות של אמצעי מניעה, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן