דף הבית » מאמרים » כמה זמן אפשר להשאיר דגים מופשרים במקרר? טיפים חשובים לזכור

כמה זמן אפשר להשאיר דגים מופשרים במקרר? טיפים חשובים לזכור

2023-05-08 03:17:00+02:00

מהו הזמן המקסימלי שניתן להשאיר דגים מופשרים במקרר?

כשמדובר בדג מופשר, משך הזמן המקסימלי שניתן להשאירו במקרר הוא יומיים. הסיבה לכך היא שהדג יתחיל להתקלקל לאחר יומיים וכבר לא יהיה בטוח לאכילה. חשוב לציין שטווח זמן זה ישים רק אם הדג הופשר במקרר. אם הדג הופשר במים קרים או בטמפרטורת החדר, יש לבשלו מיד ולא לאחסן אותו במקרר.

טיפים חשובים שכדאי לזכור בעת אחסון דגים מופשרים במקרר

כאשר מאחסנים דגים מופשרים במקרר, יש לזכור כמה עצות חשובות. עצות אלו יסייעו להבטיח שהדג בטוח לאכילה ולא יתקלקל במהירות.

1. אחסן את הדג במדף התחתון

הטיפ הראשון הוא לאחסן את הדג במדף התחתון של המקרר. הסיבה לכך היא שהמדף התחתון הוא החלק הקר ביותר במקרר ויעזור לשמור על הדג קר ורענן. כמו כן, חשוב לוודא שהדג מאוחסן בכלי אטום או עטוף בניילון כדי למנוע ממנו מגע עם מאכלים אחרים במקרר.

2. השתמשו בדג תוך יומיים

הטיפ השני הוא להשתמש בדג תוך יומיים מהפשרתו. הסיבה לכך היא שהדג יתחיל להתקלקל לאחר יומיים וכבר לא יהיה בטוח לאכילה. חשוב לציין שטווח זמן זה ישים רק אם הדג הופשר במקרר. אם הדג הופשר במים קרים או בטמפרטורת החדר, יש לבשלו מיד ולא לאחסן אותו במקרר.

3. מבשלים את הדג מיד

הטיפ השלישי הוא לבשל את הדג מיד לאחר הפשרתו. הסיבה לכך היא שהדג יתחיל להתקלקל במהירות לאחר שהוא מופשר ולא יהיה בטוח יותר לאכילה. חשוב לציין שטווח זמן זה ישים רק אם הדג הופשר במקרר. אם הדג הופשר במים קרים או בטמפרטורת החדר, יש לבשלו מיד ולא לאחסן אותו במקרר.

טיפים נוספים לאחסון דגים מופשרים

בנוסף לטיפים שהוזכרו לעיל, יש כמה טיפים נוספים שכדאי לזכור בעת אחסון דגים מופשרים. עצות אלו יסייעו להבטיח שהדג בטוח לאכילה ולא יתקלקל במהירות.

  • הקפידו לאחסן את הדג בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון נצמד כדי למנוע ממנו לבוא במגע עם מזונות אחרים במקרר.
  • אין להקפיא מחדש את הדג לאחר שהופשר. זה יגרום לדג להתקלקל במהירות ולא יהיה בטוח יותר לאכילה.
  • אין להשאיר את הדג בחוץ בטמפרטורת החדר יותר משעתיים. זה יגרום לדג להתקלקל במהירות ולא יהיה בטוח יותר לאכילה.
  • אם לדג יש ריח חזק או מרקם רירי, יש לזרוק אותו מיד מכיוון שהוא כבר לא בטוח לאכילה.

דעה אישית

אחסון דגים מופשרים במקרר היא דרך מצוינת להבטיח שהוא בטוח לאכילה ולא יתקלקל במהירות. עם זאת, חשוב לזכור שיש להשתמש בדג תוך יומיים מהפשרתו ויש לבשל אותו מיד אם הוא הופשר במים קרים או בטמפרטורת החדר. בנוסף, חשוב לאחסן את הדג במדף התחתון של המקרר ובמיכל אטום או עטוף בניילון כדי למנוע ממנו לבוא במגע עם מזונות אחרים במקרר. למידע נוסף על איך לאחסן דגים מופשרים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן