דף הבית » כמה זמן » כמה זמן יכול להיות סלמון מופשר במקרר?

כמה זמן יכול להיות סלמון מופשר במקרר?

2023-05-09 22:57:00+02:00

מהו סלמון מופשר?

סלמון מופשר הוא סוג של דג שהוקפא ולאחר מכן הופשר. זוהי בחירה פופולרית של פירות ים עבור אנשים רבים, מכיוון שהיא מקור בריא לחלבון וחומצות שומן אומגה 3. ניתן לבשל אותו במגוון דרכים, כולל אפייה, צלייה וטיגון במחבת. בעת רכישת סלמון מופשר, חשוב לבדוק את תאריך התפוגה על האריזה כדי לוודא שהוא עדיין בטוח לאכילה.

כמה זמן יכול להיות סלמון מופשר במקרר?

ניתן לשמור סלמון מופשר במקרר עד יומיים. חשוב לשמור על הדג קר כדי למנוע מחיידקים לצמוח. אם הסלמון לא ייאכל תוך יומיים, יש להקפיא אותו שוב. חשוב גם להרחיק את הדגים ממאכלים אחרים במקרר כדי למנוע זיהום צולב.

סלמון מפשיר בבטחה

בעת הפשרה של סלמון, חשוב לעשות זאת בבטחה. הדרך הטובה ביותר להפשיר סלמון היא לשים אותו במקרר למשך הלילה. זה יאפשר לדג להפשיר לאט ובאופן שווה. אם צריך להפשיר את הסלמון במהירות, אפשר לשים אותו בשקית אטומה ולטבול במים קרים. חשוב להחליף את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהדג יישאר קר.

אחסון סלמון מופשר

לאחר שהסלמון הופשר, יש לאחסן אותו במקרר. חשוב לשמור על הדג קר כדי למנוע מחיידקים לצמוח. יש לאחסן את הדג בכלי אטום או לעטוף בניילון. כמו כן, חשוב לסמן את המיכל בתאריך שבו הוא הופשר כדי שניתן יהיה להשתמש בו תוך יומיים.

בישול סלמון מופשר

לאחר שהסלמון הופשר, ניתן לבשלו במגוון דרכים. אפייה, צלייה וטיגון במחבת הן כל השיטות הפופולריות לבישול סלמון מופשר. חשוב לבשל את הדג ביסודיות כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה. הטמפרטורה הפנימית של הדג צריכה להגיע ל-145°F (63°C) לפני צריכתו.

סיכום

ניתן לשמור סלמון מופשר במקרר עד יומיים. חשוב לשמור על הדג קר כדי למנוע מחיידקים לצמוח. בעת הפשרה של סלמון, חשוב לעשות זאת בבטחה. הדרך הטובה ביותר להפשיר סלמון היא לשים אותו במקרר למשך הלילה. לאחר שהסלמון הופשר, ניתן לבשלו במגוון דרכים. אפייה, צלייה וטיגון במחבת הן כל השיטות הפופולריות לבישול סלמון מופשר. למידע נוסף על הפשרה ואחסון סלמון, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן