דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

2023-05-09 13:58:00+02:00

מה זה בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד לחתיכות קטנות. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר או עופות, אך ניתן להכין אותו גם מבשרים אחרים. בשר טחון משמש לעתים קרובות במנות כמו המבורגרים, טאקו וקציצות בשר. זה גם מרכיב פופולרי ברטבים ומרקים רבים.

כיצד לאחסן בשר טחון במקפיא

אחסון בשר טחון במקפיא הוא דרך מצוינת לשמור על טריותו לאורך זמן. לאחסון בשר טחון במקפיא, יש לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע צריבה במקפיא ולשמור על התייבשות הבשר. חשוב גם לסמן את האריזה עם תאריך הרכישה והתאריך שבו יש להשתמש בה.

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

ניתן לשמור בשר טחון במקפיא עד ארבעה חודשים. לאחר זמן זה, איכות הבשר עלולה להתחיל לרדת. חשוב לבדוק את האריזה אם יש סימנים של צריבה במקפיא או שינוי צבע לפני השימוש בבשר. אם יש לבשר אחד מהסימנים הללו, יש לזרוק אותו.

טיפים להקפאת בשר טחון

בהקפאת בשר טחון חשוב לוודא שהוא אטום היטב. זה יעזור למנוע כניסת אוויר לאריזה ולגרום לכוויות במקפיא. חשוב גם לוודא שהבשר מופשר לגמרי לפני הבישול. אם הבשר לא מופשר לגמרי, זה עלול לגרום לו להתבשל בצורה לא אחידה.

סיכום

בשר טחון הוא מרכיב רב תכליתי וטעים שניתן להשתמש בו במגוון מנות. אחסון בשר טחון במקפיא הוא דרך מצוינת לשמור על טריותו לאורך זמן. ניתן לשמור בשר טחון במקפיא עד ארבעה חודשים. חשוב לוודא שהבשר אטום היטב ומופשר לחלוטין לפני הבישול. למידע נוסף על איך לאחסן בשר טחון במקפיא, בקר בדף זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן