דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר לשמור בשר טרי במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בשר טרי במקרר?

2023-05-14 11:30:00+02:00

מה זה בשר טרי?

בשר טרי הוא כל סוג של בשר שלא עבר עיבוד או שימור בשום צורה. זה כולל בשר בקר, חזיר, עופות ודגים. חשוב לציין שבשר טרי אינו זהה לבשר נא, שכן בשר נא הוקפא ולאחר מכן הופשר. בשר טרי נמכר בדרך כלל בצורתו המקורית, ואינו מוקפא או מעובד.

כיצד לאחסן בשר טרי במקרר

כשמאחסנים בשר טרי במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או עטוף היטב בניילון. זה יעזור למנוע מהבשר להתייבש וגם יעזור למנוע ממנו להתקלקל. חשוב גם לאחסן את הבשר בחלק הקר ביותר של המקרר, כמו המדף התחתון או החלק האחורי של המקרר.

כמה זמן אפשר לשמור בשר טרי במקרר?

משך הזמן שבו ניתן לשמור בשר טרי במקרר תלוי בסוג הבשר ובאופן האחסון שלו. בדרך כלל, בשר טרי יכול להישמר במקרר עד יומיים. עם זאת, אם הבשר אוחסן בכלי אטום או עטוף היטב בניילון, ניתן לשמור אותו עד חמישה ימים.

טיפים לאחסון בשר טרי במקרר

תווית את הבשר

חשוב לסמן את הבשר בתאריך בו נרכש או בתאריך שהוכנס למקרר. זה יעזור להבטיח שימוש בבשר במסגרת הזמן המומלצת.

בדוק את הטמפרטורה

חשוב לוודא שהמקרר מכוון לטמפרטורה הנכונה. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון בשר טרי היא בין 32 ל-40 מעלות פרנהייט.

הפרידו את הבשר

חשוב להפריד בין סוגי הבשר השונים כשמאחסנים אותם במקרר. זה יעזור למנוע זיהום צולב וגם יעזור למנוע מהבשר להתקלקל.

השתמש בבשר במהירות

עדיף להשתמש בבשר בהקדם האפשרי לאחר רכישתו. זה יעזור להבטיח שהבשר יהיה טרי ככל האפשר וגם יעזור למנוע ממנו להתקלקל. אחסון בשר טרי במקרר הוא חלק חשוב בהבטחת הבשר בטוח לאכילה. חשוב לאחסן את הבשר בכלי אטום או עטוף היטב בניילון, ולאחסן אותו בחלק הקר ביותר של המקרר. כמו כן, חשוב לסמן את הבשר בתאריך בו נרכש או בתאריך שהוכנס למקרר. בשר טרי בדרך כלל יכול להישמר במקרר עד יומיים, אבל אם הוא מאוחסן כראוי, ניתן לשמור אותו עד חמישה ימים. למידע נוסף על אופן אחסון בשר טרי במקרר, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן