דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

2023-06-25 01:52:00+02:00

מה זה חומוס?

חומוס הוא מטבל או ממרח מזרח תיכוני מסורתי העשוי מחומוס מבושל, פירה, טחינה, שמן זית, מיץ לימון, שום ומלח. זהו מאכל פופולרי במדינות רבות, כולל ישראל, ולרוב מוגש עם פיתות, ירקות או קרקרים.

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

חומוס מבושל יכול להחזיק עד חמישה ימים במקרר, אבל חשוב לאחסן אותו כראוי ולהרחיק אותו ממאכלים אחרים כדי למנוע זיהום. הדרך הטובה ביותר לאחסן חומוס היא בכלי אטום. זה גם צריך להיות מכוסה בניילון או נייר אלומיניום כדי למנוע ממנו להתייבש.

איך לדעת אם חומוס מבושל התקלקל

אם חומוס מבושל נשמר במקרר יותר מחמישה ימים, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול. הסימן הברור ביותר הוא שינוי בצבע או במרקם. אם החומוס השתנה או בעל מרקם רירי, יש לזרוק אותו. חשוב גם לבדוק אם יש סימנים של עובש או ריח לא נעים. אם אחד מאלה קיים, יש לזרוק את החומוס.

טיפים לאחסון חומוס מבושל

כדי להבטיח שהחומוס המבושל יישאר טרי כמה שיותר זמן, חשוב לאחסן אותו כראוי. להלן מספר טיפים לאחסון חומוס מבושל:

  • אחסן חומוס מבושל בכלי אטום.
  • מכסים את החומוס בניילון נצמד או בנייר אלומיניום כדי שלא יתייבש.
  • הרחק חומוס מבושל ממאכלים אחרים כדי למנוע זיהום.
  • סמן את המיכל עם התאריך שבו הוא נוצר.
  • בדוק בחומוס מבושל סימני קלקול לפני האכילה.

השוואה מהירה

מזון זמן אחסון
חומוס מבושל 5 ימים
חומוס גולמי 3 ימים

איך לחמם חומוס מבושל

חומוס מבושל ניתן לחמם מחדש במיקרוגל או על הכיריים. כדי לחמם מחדש במיקרוגל, מניחים את החומוס בכלי המתאים למיקרוגל ומחממים 30 שניות. מערבבים ומחממים עוד 30 שניות, אם צריך. כדי לחמם על הכיריים, מניחים את החומוס בסיר על אש נמוכה ומערבבים עד שהוא מתחמם.

סיכום

חומוס מבושל יכול להחזיק עד חמישה ימים במקרר, אבל חשוב לאחסן אותו כראוי ולהרחיק אותו ממאכלים אחרים כדי למנוע זיהום. אם חומוס מבושל נשמר במקרר יותר מחמישה ימים, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול. כדי להבטיח שהחומוס המבושל יישאר טרי כמה שיותר זמן, חשוב לאחסן אותו בכלי אטום ולכסות אותו בניילון או בנייר אלומיניום. חומוס מבושל ניתן לחמם מחדש במיקרוגל או על הכיריים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן