דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן טחינה ביתית מחזיקה במקרר?

כמה זמן טחינה ביתית מחזיקה במקרר?

2023-06-23 01:03:00+02:00

מה זה טחינה?

טחינה היא משחה העשויה משומשום טחון. זהו מרכיב פופולרי במטבח המזרח תיכוני והים תיכוני ומשמש להכנת חומוס, באבא גנוש ומנות אחרות. זה גם מקור מצוין לחלבון, סידן וויטמינים ומינרלים חיוניים אחרים.

איך מכינים טחינה ביתית

הכנת טחינה ביתית היא קלה ודורשת רק כמה מרכיבים. כל מה שאתה צריך זה שומשום, שמן זית ומלח. להכנת הטחינה פשוט טוחנים את השומשום במעבד מזון עד שהם יוצרים משחה. לאחר מכן, מוסיפים את שמן הזית והמלח ומערבבים עד לקבלת המרקם הרצוי.

אחסון טחינה ביתית

לאחר שהכנתם את הטחינה הביתית שלכם, חשוב לאחסן אותה כראוי כדי להבטיח שהיא תישאר טרייה ותחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר. הדרך הטובה ביותר לאחסן טחינה ביתית היא בכלי אטום במקרר. זה יעזור למנוע ממנו להתקלקל וגם יעזור לשמר את הטעם שלו.

כמה זמן טחינה ביתית מחזיקה במקרר?

טחינה ביתית תחזיק מעמד עד שבועיים במקרר אם מאוחסנת כראוי. כדי להבטיח שהוא יישאר טרי זמן רב ככל האפשר, הקפד לאחסן אותו בכלי אטום ולהרחיק אותו מאור שמש ישיר. בנוסף, חשוב לבדוק את הטחינה באופן קבוע עבור כל סימני קלקול, כגון ריח חמוץ או שינוי צבע.

טיפים להארכת חיי המדף של טחינה ביתית

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להאריך את חיי המדף של טחינה ביתית. ראשית, הקפידו להשתמש בשומשום טרי בהכנת הטחינה. שומשום ישן עלול לגרום לטחינה להתקלקל מהר יותר. בנוסף, הוספת מעט מיץ לימון או חומץ לטחינה יכולה לעזור לשמר את טעמה ולהאריך את חיי המדף שלה.

שימוש בטחינה ביתית

טחינה ביתית יכולה לשמש במגוון מאכלים כמו חומוס, באבא גנוש ושאר מאכלים מזרח תיכוניים וים תיכוניים. אפשר להשתמש בו גם כממרח על כריכים או כמטבל לירקות.

סיכום

טחינה ביתית היא מרכיב טעים ומזין שניתן להשתמש בו במגוון מנות. כדי להבטיח שהוא יישאר טרי ויחזיק כמה שיותר זמן, חשוב לאחסן אותו כראוי במקרר. באחסון נכון, טחינה ביתית תחזיק מעמד עד שבועיים. בנוסף, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להאריך את חיי המדף של טחינה תוצרת בית, כמו שימוש בשומשום טרי והוספת מעט מיץ לימון או חומץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן